וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 23 נהרג בתאונת דרכים בארגנטינה

13.12.2015 / 7:57

הצעיר, שהיה בטיול עם כמה מחבריו, נהרג בתאונה שאירעה בסמוך לעיירה אסקוול שבדרום המדינה, ליד הגבול עם צ'ילה. משרד החוץ מטפל בהשבת גופתו לישראל. בתאונה היו מעורבים שלושה ישראלים נוספים

פסגת הר אקונקגואה, ארגנטינה. AP
מטייל בארגנטינה/AP

ישראלי בן 23 נהרג אתמול (שבת) בתאונת דרכים בסמוך לעיירה אסקוול שבדרום ארגנטינה, ליד הגבול עם צ'ילה. הודעה נמסרה למשפחתו של הצעיר, שהיה במדינה בטיול יחד עם כמה מחבריו. בתאונה היו מעורבים שלושה ישראלים נוספים, מהם אחת שנפצעה באורח לא ידוע. היא מאושפזת בבית חולים מקומי באסקוול. משרד החוץ, יחד עם שגרירות ישראל בבואנוס איירס, עומדים בקשר עם המשפחה ומסייעים בהבאת הגופה ארצה.

בחודש ספטמבר נהרג נועם אבנון, מדריך טיולים ישראלי, במהלך טיול ברומניה. לפי הדיווח הוא נפל מגובה של 20-15 מטרים במסלול בהרי פאגאראש שבמרכז רומניה - שעה שניסה לסייע לאחד מחברי הקבוצה שעמה טייל. עוד נמסר כי באזור האמור שרר מזג אוויר קשה בזמן התקרית. עם אבנון בן ה-45 היו בעת האסון שתי נשים וגבר מישראל, שמסרו פרטים על שאירע.

כמה ימים קודם לכן נהרג רפי ברז'יק, בן 65 מראשון לציון, במהלך טיול באיסלנד ברז'יק, מהנדס בניין במקצועו, השתתף בטיול מאורגן. הוא נפגע אנושות כתוצאה מנפילה מגובה בסמוך לעיירה סלפוס ומת מפצעיו.

עוד בוואלה! NEWS:
ישראל שוקלת לרכוש טייסת שלמה של מטוס החמקן המתקדם בעולם
סיוע כלכלי ובלימת ההתחממות הגלובלית – התכנית להצלת כדור הארץ
היועץ הכלכלי החדש של נתניהו: "משפחות מרובות ילדים - הרסני לחברה"

האזור שבה אירעה התאונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully