וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ על דבריו נגד המוסלמים: "ספק אם נתניהו באמת לא מסכים איתי"

המועמד הרפובליקני המוביל התייחס לביטול ביקורו המתוכנן בישראל, בצל הסערה על קריאתו לאסור כניסת מוסלמים לארצות הברית, וטען: "פשוט החלטתי שאני רוצה לחכות". שלשום נמסר מלשכת נתניהו כי הוא "דוחה את דבריו של טראמפ"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

דונלד טראמפ, המועמד המוביל במרוץ הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית התייחס אתמול (חמישי) לביטול ביקורו המתוכנן בישראל, בצל הסערה על קריאתו לאסור כניסת מוסלמים לארה"ב, וטען כי "אני בספק שנתניהו באמת לא מסכים איתי". בריאיון לעיתון האמריקני "וול סטריט ג'ורנל", הסביר: "פשוט החלטתי שאני רוצה לחכות. אני בעיצומו של קמפיין עוצמתי מאוד".

מוקדם יותר אתמול, הודיע טראמפ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא דוחה את ביקורו בישראל ואת פגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לטענתו של טראמפ, "הפגישה תתקיים לאחר שאהפוך לנשיא ארצות הברית". השניים היו אמורים להיפגש ב-28 בדצמבר.

עוד בוואלה! NEWS:
בצל הסערה סביב דבריו על המוסלמים: טראמפ ביטל את ביקורו בישראל
טראמפ לא חוזר בו מדבריו: "אני עושה טוב למוסלמים"
נתניהו: מגנה את דברי טראמפ על המוסלמים, אך אפגש איתו

דונלד טראמפ, מועמד בבחירות המקדימות במפלגה הרפובליקנית בארה"ב, דצמבר 2015. AP
"הפגישה תתקיים לאחר שאהפוך לנשיא ארצות הברית". טראמפ/AP

בהודעה שנמסרה שלשום מלשכתו של ראש הממשלה נמסר כי נתניהו דוחה את דבריו של טראמפ וכי "מדינת ישראל מכבדת את כל הדתות ושומרת בקפדנות על הזכויות של כל אזרחיה. בה בעת, ישראל נאבקת באיסלאם הקיצוני שתוקף מוסלמים, נוצרים ויהודים כאחד ומאיים על העולם כולו".

אתמול בלילה התראיין טראמפ לרשת CNN ולא חזר בו מדבריו. "אני עושה טוב למוסלמים", אמר המועמד הרפובליקני המוביל, "יש לי חברים מוסלמים רבים והם מסכימים איתי". לדבריו, בין אלה שמסכימים איתו נמצא גם "אחד מהאנשים החשובים ביותר במזרח התיכון", שאת שמו לא הסכים לחשוף.

איש העסקים הוסיף כי תכניתו הובנה שלא כהלכה והסביר כי האיסור על ההגירה עשוי שלא להימשך זמן רב. "זה יכול להתבטל במהירות, אבל זה נושא שחייבים לדון בו". לדבריו, ספורטאים ודיפלומטים מוסלמים יוכלו להיכנס לארצות הברית. טארמפ הדף את הביקורת שנשמעה כלפיו מצד גורמים במפלגה הרפובליקנית ומצד יריביו במרוץ.

(עדכון ראשון: 19:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully