וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד החדש של המסתערבים: מבוקשים בבתי המלון של רמאללה

9.12.2015 / 17:50

מבוקש שנפצע בניסיון פיגוע הועבר לבית מלון במרכז רמאללה, מאות מטרים מהמוקטעה. אולם לוחמי דובדבן השיגו אותו גם שם. עדי ראייה: השומר נרדם והמבוקש לא התעורר במהלך הפריצה. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

הידיעה על מעצרו אתמול (שלישי) של חשוד פלסטיני ברצח פורסמה בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" תחת הכותרת - "המסתערבים: לאחר בתי החולים, המטרה היא בתי המלון". על פי הדיווח, כוח מסתערבים של יחידת דובדבן עצר את החשוד, באסם א-נעסאן, תושב אחד הכפרים שממערב לרמאללה בן 20, בעת ששהה בבית המלון "אל-ווחדה" שבמרכז העיר.

נעסאן, שנפצע במהלך ניסיון פיגוע בצומת תפוח בסוף חודש אוקטובר, חשש מאפשרות שייעצר, ולכן בחר שלא להתאשפז בבית חולים, אלא להסתתר בבית המלון. זאת, בעקבות הפשיטה הישראלית על בית החולים "אל-אהלי" שבחברון לפני כחודש. בניגוד לפעולות המסתערבים בבתי החולים, הפעם הם גם החרימו את המחשב שבו נשמר התיעוד ממצלמות האבטחה. הסרטונים ממצלמות האבטחה והתמונות מפעילות הכוח בחברון פורסמו אז בכלי תקשורת רבים.

עוד בוואלה! NEWS:
מתנחלים תקפו שוטרים שהתחפשו לפלסטינים - וזוכו מאשמה
בעקבות פשיטת המסתערבים: הפלסטינים הציבו שוטרים בבתי החולים
המסתערבים שרופים? מצלמות הפלסטינים לא מרתיעות לוחמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני משפחתו חששו כי "ייחטף" מבית החולים. נעסאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי ראייה סיפרו לוואלה! NEWS כי כוח המסתערבים הגיע בסביבות השעה 2:30 לרחוב אל-ארסאל, באזור שבו יש נוכחות רבה של אנשי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים. בית המלון ממוקם מאות מטרים מכיכר מנארה המרכזית, ומרחק של כחצי קילומטר בלבד מהמוקטעה, מושבו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

העדים סיפרו כי דלת בית המלון הייתה נעולה, והשומר שהוצב בכניסה נרדם. המסתערבים, שמספרם הוערך בחמישה על ידי עדי הראייה, יצאו ממכוניות אזרחיות, ניגשו לדלת הראשית ופרצו אותה. לאחר מכן, הם עלו ברגל לקומה שבה שהה נעסאן ונכנסו בשקט אל חדרו, שם מצאו אותו מחובר לעירוי. המבוקש לא התעורר, גם לאחר שהמסתערבים כבר היו בתוך החדר והם היו אלה שהעירו אותו משנתו.

עוד באותו נושא

כשהמציאות מתעלה על הסצנה שכתבנו: "פאודה" - גרסת בית החולים בחברון

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסתערבים פרצו את הדלת, עצרו את המבוקש - ויצאו ללא עימות עם הכוחות הפלסטיניים. בית המלון "אל-ווחדה" במרכז רמאללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווח הפלסטיני, ישראל אפשרה את העברתו של נעסאן לבית חולים בשכם לאחר פציעתו בניסיון הפיגוע מירי של חיילי צה"ל. וואסים סבעאנה, שהשתתף עם נעסאן בניסיון הפיגוע, נהרג מהירי. נעסאן אושפז בבית החולים במצב קשה מאוד לאחר שנפגע מכדורים רבים, אולם לאחר שחל שיפור במצבו הוא הועבר לבית החולים ברמאללה. בני משפחתו, שחששו מ"חטיפה" על ידי מסתערבים, דאגו להעבירו לבית המלון בעיר.

על פי הדיווח, המסתערבים יצאו מבית המלון ללא חיכוך עם אנשי המנגנונים וללא אירועים אלימים. במקביל, כוחות צה"ל פשטו גם על ביתו של נעסאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully