וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתה של דפנה בר ציון: "חבל שהרוצח לא תלה את עצמו"

7.12.2015 / 11:53

גלית אזוגי שמעה אתמול את המוזיקאי אילן בן עמי, הנאשם ברצח, טוען בפני בית המשפט כי "היד הניפה את עצמה". בריאיון לאולפן וואלה! NEWS היא תוקפת: "הוא עושה הכול כדי לחמוק מעונש, ואפילו לא מביע התנצלות"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

"הוא עושה הכול כדי לחמוק מעונש או להפחית אותו", אמרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS גלית אזוגי, חברתה של דפנה בר ציון, שנרצחה בידי בן זוגה, נגן "הברירה הטבעית" אילן בן עמי. אחרי עדותו אתמול בפני בית המשפט, שבמהלכה טען כי הוא לא היה בקו השפיות כשהלם למוות בבר ציון בשנה שעברה, אמרה אזוגי: "הדבר הכי גרוע זה שהוא לא התנצל. הוא שוב ושוב טרח להסביר את הגרסה שלו".

הנאשם ברצח הזכיר בפני בית המשפט את ניסיון ההתאבדות שלו אחרי המקרה, "במטרה שיבינו אותו, אבל בלי להתנצל", לדברי אזגי. "אמרתי לו שחבל שהוא לא תלה את עצמו, ושינסה לתלות את עצמו בהזדמנות הראשונה. צעקתי לו ולעורכי דין שלו שהוא גנב לנו את הלב", הוסיפה.

עוד בנושא:
בן עמי בבית המשפט: היד הניפה את עצמה
כתב האישום: "הוא המשיך להלום בה בעודה שרועה"
"הוא היה כמו רעל שהשתלט עליה": עדותה המצמררת של בת הנרצחת

השיחה שהובילה למעצר החשוד ברצח: "יש פה מישהו דומה לו בטירוף". מערכת וואלה! NEWS
"גנב לנו את הלב". בן עמי ובר ציון/מערכת וואלה! NEWS

בנוגע לקו ההגנה שמציג את בר ציון כמי שגרמה לאובדן השליטה של בן עמי, הוסיפה אזוגי: "מי שמכיר את דפנה, שמע את העדויות וראה את ההודעות שהיא שלחה אליו, רואה שמדובר באדם מאוד מכיל ושוחר שלום. גם כשהוא כתב לה בשפה נוראית, היא הצליחה להכיל אותו וביקשה שיפסיק. גם אם היא נאלצה להוציא צו הרחקה ולאיים עליו, זה היה כדי להדוף אותו".

אזוגי הסבירה כי בר ציון מצאה בבן עמי אדם ש"סימן בשבילה מקום מלא אפשרויות" אחרי שלא הצליחה בכיוון המוזיקלי. היא סיפרה כי בשנה האחרונה לחייה של בר ציון הן לא היו קרובות מאוד, אולם ציינה כי בני המשפחה והחברים שמו לב שהדברים בין בני הזוג לא היו תקינים, "אבל זה היה מאוחר מדי", אמרה. "היו הרבה מאוד סימנים וזו הסיבה שאני מדברת. דפנה הלכה לעולמה, אבל יש עוד הרבה נשים שזקוקות לעזרה. צריך לספק להן תכנית עד מדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
IFB עם גלית אזוגי, חברה קורבה של דפנה בר ציון ז"ל. מערכת וואלה!
"היא הצליחה להכיל אותו וביקשה שיפסיק". אזוגי/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully