וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה בן 64 מהמרכז השפיל תלמידים וביצע בהם מעשים מגונים

7.12.2015 / 10:34

מורה לאנגלית, תושב תל אביב, נעצר בעקבות תלונות של שני תלמידים בני 10 ו-11 מבית הספר שבו הוא מלמד בראשון לציון. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של האיש, שחשוד גם בהכאת התלמידים באמצעות מקל

מורה בכיתה. ShutterStock
מורה בכיתה/ShutterStock

גבר בן 64 מתל אביב, מורה לאנגלית בבית ספר יסודי בראשון לציון, נעצר אתמול בחשד שהיכה תלמידים באמצעות מקל, השפיל אותם וביצע בהם מעשים מגונים. מהמשטרה נמסר כי עד כה התקבלו שתי תלונות נגד המורה מתלמידים בני 10 ו-11.

החקירה נפתחה בעקבות פנייה של הורי התלמידים להנהלת בית הספר. אנשי החינוך בעיר עירבו את המשטרה, וזו כאמור עצרה את החשוד - שמכחיש את המיוחס לו. לדברי גורם במשטרה, הוא נעצר רק לאחר שנגבו עדויות מן הילדים באמצעות חוקר ילדים ולאחר שנאספו ממצאים נוספים הקושרים את המורה לחשדות. נבדקת אפשרות שיש קורבנות נוספים בפרשה. החשוד נחקר והוא יובא בשעות הצהריים (שני) להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

עו"ד דימה ברנשטיין, שמייצג את המורה מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר: "מדובר במורה שמלמד כבר יותר מ-20 שנה ולטענתו מעולם לא הייתה נגדו אף תלונה. הוא מכחיש את כל החשדות שהועלו נגדו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
לה פן ניצלה את בהלת הטרור וסחפה את צרפת, אך הדרך לנשיאות עוד רחוקה
חם, מתחמם, קפוא: השנה שבה מזג האוויר באמת השתגע
שמונה שנות מאסר לעבריין ריקו שירזי בגין הלבנת הון

אתמול הותר לפרסום כי תושב אשדוד, שהואשם בביצוע מעשים מגונים בנערים בני 16-15 מתיכון בעיר הוא עמית אמיסילי, בן 21. אמיסילי התחזה כביכול לקצין בצבא וכך נכנס לשטח בית הספר, ובהמשך הגיע לביתם של חלק מהקטינים וביצע את העבירות באמתלה של בדיקות רפואיות לצו ראשון. הוא הואשם במקרים רבים של מעשה מגונה במרמה, התחזות לעובד ציבור ושיבוש הליכי משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully