וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת מטעני החבלה בעולם התחתון: כתב אישום הוגש נגד המעורבים

5.12.2015 / 13:45

דור שמש מחולון ובנימין שבתי מכרמי יוסף הואשמו בין היתר בהנחת מטעני חבלה בסמוך לבתיהם של האחים משה ודוד אברג'יל. בחודש שעבר הניחו האחרונים מטען חבלה מתחת לביתו של שמש

עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה אתמול (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דור שמש, בן 21 מחולון, ובנימין שבתי, בן 45 מכרמי יוסף, בגין קשירת קשר לביצוע פשע, ייצור נשק, החזקת נשק, נשיאת והובלת נשק, הנחת חומר נפיץ בכוונה לגרום חבלה, הנחת חומר נפיץ בכוונה להזיק לנכס ואיומים. זאת במסגרת סכסוך עם עבריינים אחרים.

על פי כתב אישום אחר, שהוגש על ידי עו"ד אורן פז מפרקליטות מחוז ת"א, בחמישי בנובמבר הוגשו לבית משפט המחוזי בתל אביב כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד האחים משה ודוד אברג'יל - תאומים בני 36 מראשון לציון ומחולון - בגין עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, ייצור נשק, החזקת נשק וניסיון להרוס נכס בחומר נפיץ, אשר בוצעו על-ידם בחודש ספטמבר 2015 או בסמוך לכך, ואשר מתייחסות לשני אירועי הנחת מטען חבלה מאולתר בסמוך לביתו של שמש, כאמור אחד משני הנאשמים. הרקע למעשים היה חוב כספי וסכסוך מתמשך בין שמש לחשודים.

קריאה נוספת:
מלחמות העבריינים: המשטרה חשפה מעבדת טרור פלילי בחולון
חשד: יעד החיסול בבת ים - אישיות בכירה שלא מעולם הפשע
נעצרו שני חשודים בהנחת מטען חבלה בבת ים לפני כשבועיים

מעבדה להכנת מטעני חבלה שנחשפה בחולון. 3 בדצמבר 2015.. חטיבת דובר המשטרה
מטען שהוכן במעבדה הונח מתחת לביתו של בכיר שאינו עבריין בחודש שעבר/חטיבת דובר המשטרה

בעבר, קשרו שמש ושבתי קשר לייצר מטען חבלה מאולתר ולהניחו בסמוך לרכבם של המתלוננים שמקורבים לאחים אברג'יל, מה שמהווה עליית מדרגה וחציית קו אדום נוסף בעולם הפשע. כוונתם, לפי כתב האישום, הייתה לגרום חבלה למתלוננים ולילדיהם, לגרום נזק לרכבם, ובדרך זו גם לאיים עליהם ועל האחים אברג'יל.

נוסף על כך, במסגרת אותו הקשר ייצרו שמש ושבתי, בעצמם או באמצעות אדם אחר, מטען חבלה מאולתר העשוי בין היתר מצינור מתכתי ובתוכו תערובת נפץ במשקל כולל של כ-58.80 גרם. המטען אף כלל שעון אלקטרו-מכאני אשר הוסב לשמש כמערכת הפעלה המבוססת על זמן השהייה של כ-59 דקות שבסיומן ייסגר מעגל חשמלי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מטען חבלה התפוצץ בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב הופיין בחולון, 28 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
חלק ממאבק משפחות הפשע באזור. זירת פיצוץ המטען ברחוב הופיין בחולון/ראובן קסטרו

ב-10 בנובמבר הובילו שבתי ושמש את מטען החבלה המאולתר לעבר בניין המגורים שבו נמצאת דירת מגורי המתלוננים בבת ים. הנאשמים הניחו את מטען החבלה המאולתר בחניית כלי הרכב של הבניין במקום השמור לחניית רכבם של המתלוננים, בכוונה לגרום חבלה למתלוננים ולילדיהם, או למי מהם, ובכוונה לגרום נזק לרכבם ובדרך זו לאיים עליהם ועל האחים אברג'יל. בשעה 16:15 או בסמוך לכך הגיע המתלונן ברכבו לחניית הבניין, כשעימו ברכב ילדו כבן ה-4, אולם הבחין במטען החבלה המאולתר טרם שהחנה את הרכב, הזעיק את המשטרה ובכך נמנע פיצוץ מטען החבלה המאולתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully