וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: יעד החיסול בבת ים - אישיות בכירה שלא מעולם הפשע

24.11.2015 / 23:35

בית המשפט השלום בתל אביב אסר את פרסום שמו של האדם שלו יועד מטען הנפץ שהתפוצץ בעיר לפני כשבועיים. מעצרם של שני חשודים במעשה הוארך, וכעת נבדק אם המטען נועד להזהיר את אנשיהם של האחים אברג'יל

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: גדי וינסטוק

לאחר שהוארך בשבוע מעצרם של דור שמש ובני שבתאי, שנעצרו אתמול בחשד להנחת מטען חבלה ברחוב מבצע סיני בבת ים לפני כשבועיים, החליט היום (שלישי) בית משפט השלום בתל אביב, בצעד חריג, להוציא צו חסיון ואיסור פרסום על זהות האישיות שהיה היעד לפגיעת המטען. זאת, בעקבות חשש לחייו של האדם, שעל פי החשד איננו עבריין. במשטרה חושדים כי דור שמש, אחד מאויביה של משפחת הפשע אברג'יל, ביקש לבצע פעולת נקם באמצעות מטען הנפץ, שככל הנראה יועד לגורם הקשור לאחים דוד ומשה אברג'יל – דבר המהווה לדברי המשטרה "חציית קו אדום" בעימותי העבריינים באזור.

בתוך כך, השופט ירון גת אסר על סנגוריו של יעד החיסול לנקוב בשמו מחוץ לכותלי בית המשפט. במשטרה אומרים כי מדובר באחד המקרים החמורים שנחשפו לאחרונה, וכי מדובר ב"חציית קו אדום" במאבק בין כנופיות העבריינים בחולון ובבת ים. המטען נמצא לפני כשבועיים בחניונו של בניין מגורים יוקרתי בבת ים, כשהוא מונח בחניה הפרטית של יעד החיסול, המכהן בתפקיד בכיר בתחומו. חבלני המשטרה פעלו במשך כמה שעות כדי לנטרל את המטען, ופינו עשרות דיירים מהבניין, בעוד שדיירי הבניינים הסמוכים הונחו לשהות במרחבים מוגנים.

לקריאה נוספת:
נעצרו שני חשודים בהנחת מטען חבלה בבת ים לפני כשבועיים
"מטענים ליד הילדים": מלחמות העבריינים מטילות אימה על חולון
"נחצה קו אדום": עבריינים פוצצו מטען חבלה בבניין מגורים בחולון

מטען חבלה התפוצץ בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב הופיין בחולון, 28 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
חלק ממאבק משפחות הפשע באזור. זירת פיצוץ המטען ברחוב הופיין בחולון/ראובן קסטרו

כבר בתחילת החקירה, הבינו חוקרי מרחב איילון במשטרה, תחת פיקודו של ניצב-משנה נתן בוזנה, כי המטען הונח במסגרת עימותים בין משפחות פשע בבת ים ובחולון. במהלך המאבקים בין המשפחות, הוטמנו מטעני חבלה במקומות שונים - חלקם התפוצצו והנותרים נחשפו על ידי המשטרה. באחד האירועים התפוצץ מטען בבניין בן ארבע קומות ברחוב הופיין בחולון, אירוע שגרם לנזק כבד לחלק מהדירות ולפציעתן של שתי נשים. כמו כן, שני מטענים ורימון רסס הושלכו לעבר ביתו של דור שמש, הנמצא בסמוך לגן ילדים באותה העיר.

לאחר שבמשטרה הצליחו לגבש ראיות נגד האחים אברג'יל בחשד למעורבות בניסיונות החיסול הקודמים שהתרחשו באמצעות מטעני חבלה, אלא שהמטען האחרון הונח כיממה לאחר שהובאו השניים להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. כעת, מעריכים במשטרה כי המטען הונח כאות אזהרה לאנשיהם של האחים – אך נכון לשלב זה, שמש ושבתאי, העצורים החשודים במעשה, מכחישים כל קשר למקרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מטען חבלה התפוצץ בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב הופיין בחולון, 28 באוקטובר 2015. מד"א
זירת פיצוץ המטען בחולון, לפני כחודש/מד"א

הרקע לניסיונות החיסול הוא מלחמות ירושה של מה שמכונה "הדור החדש", אשר מנסה לבסס את מעמדו בעולם הפשע לאחר גל המעצרים בפרשה 512. יעדי החיסול באירועים האחרונים הם לא דמויות מפתח בארגוני הפשיעה המוכרים למשטרה. עם זאת, המפגעים השתמשו במטענים רבי-עוצמה ובכמות חריגה של חומרי נפץ במטרה לחסלם, דבר המעיד על יומרותיהם בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully