וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטענים ליד הילדים": מלחמות העבריינים מטילות אימה על חולון

2.11.2015 / 13:15

שישה מטעני חבלה התפוצצו ברחבי העיר בשבועות האחרונים, האחרון שבהם הבוקר בחצר בית ברחוב התנאים. עוצמת המטענים ותחכום העבריינים מחייבים את המשטרה לעלות מדרגה במאבק, אך בינתיים אין מעצרים נרחבים

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: גדי וינסטוק

מטען החבלה התפוצץ הבוקר (שני) בחצר בית ברחוב התנאים בחולון. באירוע אמנם לא היו נפגעים, אך הוא מסמל את ההחרפה באירועים הפליליים באזור, שתדרוש מהמשטרה לעלות מדרגה במאבקם נגד ארגוני הפשיעה הפועלים בעיר.

במשטרה כבר הבינו כי שש התקריות השונות שאירעו בחודשים האחרונים מחייבות אותם לפעול באופן לא שגרתי בשטח. הרקע לפיצוצים שהרעידו את העיר בשבועות האחרונים הוא מלחמות ירושה של הדור החדש, שמנסה לבסס את מעמדו בעולם הפשע לאחר גל המעצרים בפרשה 512.

יעדי החיסול באירועים האחרונים הם לא דמויות מפתח בארגוני הפשיעה המוכרים למשטרה. עם זאת, המפגעים השתמשו במטענים רבי-עוצמה ובכמות חריגה של חומרי נפץ במטרה לחסלם, דבר המעיד על יומרותיהם בשטח.

עוד בוואלה! NEWS:
"נחצה קו אדום": עבריינים פוצצו מטען חבלה בבניין מגורים בחולון
"חשבנו שפגע טיל": נפגעי הפיגוע הפלילי בחולון מתקשים להתאושש

מטען חבלה התפוצץ בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב הופיין בחולון, 28 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
עליית מדרגה בניסיונות החיסול בחולון. הבניין ברחוב הופיין, בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

חוקרי המשטרה תשאלו עשרות שכנים לאחר הפיצוצים. עם זאת, נראה כי העבריינים מקדימים אותם: גורמים שונים אספו את סרטוני מצלמות האבטחה מהזירות שבהן אירעו הפיצוצים וממקומות רחוקים יותר – דבר שמסביר את היעדר המעצרים הנרחבים. תיקי החקירה הועברו לטיפול ימ"ר תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד.

בשבוע שעבר נפצעו שני בני אדם באורח קל ממטען חבלה רב-עוצמה שהתפוצץ בבניין מגורים ברחוב הופיין בעיר. מעבר לשתי הזירות של השבוע האחרון, אירוע חריג נוסף אירע ברחוב הוגו ארנסט בחולון, שם הונחו שלושה מטעני חבלה ורימון רסס בסמוך לביתו של עבריין המצוי בסכסוך עם משפחת אברג'יל באזור חולון-בת ים. אחיינם של איציק ומאיר אברג'יל נעצר על ידי משטרת מרחב איילון בחשד למעורבות בהנחת המטענים, אולם זה הכחיש את המיוחס לו. תושבי העיר הביעו כעס רב על האירועים האחרונים, שכן המטענים שנמצאו הונחו בסמוך לגן ילדים והיו עלולים להוביל לאסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מטען חבלה התפוצץ בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב הופיין בחולון, 28 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
שישה מטענים בתוך כמה שבועות. בניין שניזוק מפיצוץ מטען בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

גורם בכיר במשטרת תל אביב אמר: "העובדה שמטענים מתפוצצים בעיר, בסביבה של אזרחים וילדים קטנים, היא חמורה מאוד ומדאיגה. אנחנו מחויבים להפסיק את זה ואנחנו עושים הרבה פעולות כדי לאתר את מטמיני המטענים".

לדבריו, הכיוון המרכזי שנחקר הוא כי הנחת המטענים קשורה למאבקי השליטה בעקבות התפרקות ארגוני הפשיעה לאחר חקירת פרשה 512.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully