וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים בהנחת מטען חבלה בבת ים לפני כשבועיים

24.11.2015 / 9:55

המטען, שהתגלה ברחוב מבצע סיני בעיר בטרם התפוצץ, פורק על ידי חבלני המשטרה. השניים נעצרו במסגרת חקירת ניסיונות החיסול הרבים בשבועות האחרונים באזור המרכז, בעיקר בחולון

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: גדי וינסטוק

(שלושה נפצעו באורח קל בפיצוץ מטען בבניין מגורים בחולון, בחודש שעבר)

המשטרה עצרה אמש (שני) שני חשודים בהנחת מטען חבלה ברחוב מבצע סיני בבת ים לפני כשבועיים, שהתגלה בכניסה לבניין מגורים ופורק על ידי חבלני המשטרה לפני שהספיק להתפוצץ. זאת במסגרת חקירת ניסיונות החיסול שאירעו בשבועות האחרונים בחולון ובבת ים, שבמהלכם הונחו והתפוצצו מטעני חבלה רבים.

אחד החשודים הוא חבר בארגון פשיעה מחולון, שבסמוך לביתו הונחו והתפוצצו שלושה מטעני חבלה בחודשים האחרונים, ככל הנראה על ידי האחים משה ודוד אברג'יל. החשוד הנוסף שנעצר מוכר למשטרה והוא מתגורר במושב כרמי יוסף שבשפלה.

המעצרים בוצעו בעקבות פעילות של צוות חקירה מיוחד שהוקם במרחב איילון בפיקודו של ניצב משנה נתן בוזנה, שבמהלכה ביצעו החוקרים שורת פעולות מודיעיניות וגם פעילות של מעבדות הזיהוי הפלילי והחבלה. היום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
הצעת חוק: צו סגירה למסגדים שמושמעת בהם "הסתה לטרור"
אורן חזן לעג לנכות של קארין אלהרר: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?"
בתום דיון סוער: אושר התיקון לחוק הגיוס; שלח: "אין סולידריות"

מטען חבלה התפוצץ בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב הופיין בחולון, 28 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
הבניין שבו התפוצץ מטען החבלה ברחוב הופיין בחולון, לפני כחודש/ראובן קסטרו

אחד המקרים האחרונים אירע לפני כשלושה שבועות, אז התפוצץ מטען חבלה בחצר בית ברחוב התנאים בחולון. באירוע לא היו נפגעים, אך הוא סימל את ההחרפה באירועים הפליליים באזור. כשבוע לפני כן נפצעו שלושה בני אדם באורח קל ממטען חבלה רב-עוצמה שהתפוצץ בבניין מגורים ברחוב הופיין בעיר. חלק מהמטענים שנמצאו בתקופה האחרונה הונחו בסמוך לגן ילדים.

הרקע לניסיונות החיסול הוא מלחמות ירושה של מה שמכונה "הדור החדש", שמנסה לבסס את מעמדו בעולם הפשע לאחר גל המעצרים בפרשה 512. יעדי החיסול באירועים האחרונים הם לא דמויות מפתח בארגוני הפשיעה המוכרים למשטרה. עם זאת, המפגעים השתמשו במטענים רבי-עוצמה ובכמות חריגה של חומרי נפץ במטרה לחסלם, דבר המעיד על יומרותיהם בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully