וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה | ד"ש מאלסקה: עץ חג המולד בגבעת הקפיטול הואר

3.12.2015 / 16:50

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

גיסו של סעיד פארוק, אחד משני החשודים בירי אמש במרכז הסיוע הקהילתי "אינלנד" שבקליפורניה, אמר כי המשפחה "בהלם ממה שקרה". פארוק ורעייתו, תשפין מאליק, נהרגו בחילופי ירי עם המשטרה, לאחר שירו למוות ב-14 בני אדם.

נשיא רוסיה פוטין אמר היום בנאום "מצב האומה" השנתי כי "טורקיה תתחרט על מה שעשתה", בהפלת מטוס הרוסי. לטענתו, "אללה החליט להעניש את ההנהגה בכך שלקח מהם את שפיותם".

נשיאת ברזיל דילמה רוסף טענה היום: "לא עשיתי שום דבר פסול, ואין כל חשדות נגדי בגין שימוש לרעה בכספי ציבור". זאת בתגובה להכרזתו של דובר הבית התחתון בקונגרס, אדוארדו קוניה, אמש על פתיחה בהליכי הדחה נגד הנשיאה בשל טענות לשחיתות.

עץ חג המולד שהוצב בגבעת הקפיטול בבירת ארצות הברית הודלק בטקס מרגש, שהוביל יו"ר בית הנבחרים פול ריאן, ונפתח בדקת דומייה לזכר הרוגי הטבח בקליפורניה. העץ, בגובה 22 מטרים, הובא מאלסקה וקושט על ידי ילדים מהמדינה הרחוקה.

ומעט ממזג האוויר בעולם: לאחר כמה ימים של רמות זיהום קיצוניות בבייג'ינג ובאזורים נוספים בסין, החזאים במדינה דיווחו על התפוגגות האובך הסמיך. זיהום האוויר במדינה הגיע בימים האחרונים לרמות גבוהות במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully