וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב רהט חשוד בסיוע למחבל שביצע את פיגוע הדקירה בקריית גת

לפי החשד, הוא הסיע את המחבל מביתו שבדרום הר חברון לתוך שטח ישראל. בנוסף לכך, הוא חשוד שהסיע פלסטינים נוספים לשטחי הקו הירוק באופן בלתי חוקי. בפיגוע נפצעו חמישה באורח בינוני

יותם רונן

השב"כ ומרחב נגב שבמחוז הדרומי של המשטרה עצרו אתמול את זוהיר אלהוזייל, תושב רהט בן 37, החשוד בסיוע למחבל שביצע את פיגוע הדקירה בקריית גת בשבת האחרונה. על פי החשד, הוא סייע בהכנסת המחבל לתחומי הקו הירוק. נוסף על כך, הוא חשוד כי הסיע פלסטינים נוספים משטחי הרשות הפלסטינית לתוך מדינת ישראל באופן בלתי חוקי. מהשב"כ נמסר כי "יחד עם משטרת ישראל נמשיך לפעול למיצוי הדין עם כל אדם שיסייע לקידום פעולות טרור במדינה". היום (חמישי) הוחלט להאריך את מעצרו עד ליום רביעי הבא.

המחבל מוחמד טרדה, בן 18 מאזור דרום הר חברון, נעצר בתום מצוד משטרתי שנמשך שעות רבות לאחר הפיגוע בליל שבת. זאת לאחר שהמשטרה ושב"כ פתחו חמ"ל בעיר ואיתרו את מקום מסתורו על ידי אמצעים טכנולוגיים. גורמי ביטחון מסרו אז כי לטרדה לא היה רקע ביטחוני קודם. לפי המשטרה, טרדה נכנס לחצר, הסתתר מתחת לקרשים כשהוא חמוש בסכין. כלבים שסייעו בחיפושים הבחינו בו, אך כשנתפס טען כי הוא פועל. לטענת מפקד מחוז הדרום, ניצב יורם הלוי, שני פועלי בניין פלסטינים ללא היתר סייעו לו בתכנון הפיגוע.

במהלך הפיגוע נפצעו חמישה בני אדם, כולם באורח בינוני, שאושפזו בבית החולים ברזילי שבאשקלון. אישה בת 58 שנדקרה בבטנה ובמותנה נותחה, גבר בן 51 שנדקר בחזה וסבל מדימום ופציעה בכבד, בת 44 שסבלה מפצע דקירה שטחי בחזה ומחבלת ראש, וילדה בת 12 שנדקרה בחזה וסבלה מפצע דקירה קל בכבד. הגבר הבדואי בן ה-43 משגב שלום, שעוברי אורח חשדו בו כמחבל והכו אותו נמרצות, סבל מפצעי דקירה שטחיים בגבו וברגליו.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שהבטיח את שלטונו עד 2017, נתניהו הפסיק לפחד מחזן
טורקיה ממשיכה להתנצל: "נעבוד יחד עם רוסיה להפגת המתיחות"
הגיעו גם מארה"ב: אלפים בחתונת הצעירה שאיבדה את אביה ואחיה

פצועים מהאירוע החשוד כפיגוע דקירה בקריית גת מפונים לבית החולים ברזילי באשקלון. 21 בנובמבר 2015.. מד"א
הפצועים מפונים מזירת הפיגוע, בשבוע שעבר/מד"א
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully