וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודי שתקף בדואי הנחשד כמחבל: "מתנצל, זה היה בלהט הרגע"

26.11.2015 / 22:20

שמעון לוגסי מקריית גת, ששוחרר למעצר בית, הסביר לוואלה! NEWS כי בניגוד למה שנראה בסרטון, הוא לא דקר את הצעיר. "נתתי לו בעיטות כי חשבתי שהוא המחבל. לא התכוונתי להרע לו"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

בית המשפט המחוזי בבאר שבע שחרר מוקדם יותר היום (חמישי) למעצר בית את שמעון לוגסי, תושב קריית גת שנעצר בגין תקיפת צעיר בדואי שחשד בו כמחבל. בריאיון לוואלה! NEWS התנצל לוגסי על תקיפתו של סאלם אבו סבילה, תושב שגב שלום, והסביר כי מה שעשה היה בלהט הרגע.

הוא תיאר את הרגעים לפני התקיפה, שעה שברחבי קריית גת מתנהל מצוד אחרי פלסטיני שדקר ארבעה בני אדם בעיר. "הייתי בבית ושמעתי אמבולנסים מלמטה. רצתי במהירות כדי להבין מה קרה. ראיתי עשרות אנשים רצים לעבר אתר הבנייה ורצתי אחריהם. כשהגעתי לאתר הבנייה, הוא (אבו סבילה, י"י) שכב על הרצפה ואנשים כבר נתנו לו מכות", סיפר לוגסי ששוחרר אחרי יומיים במעצר.

עוד בנושא
הצעיר הבדואי שהותקף כי נחשד כמחבל: "לא האמנתי שאצא מזה בחיים"
"דקרו אותי!": האזינו לבת ה-13 שנפצעה בקריית גת מדווחת על הפיגוע
הסתתר מתחת לקרשים בחצר: כך נתפס המחבל מהפיגוע בקריית גת

בסרטון שתיעד את התקיפה נשמע לוגסי אומר: "אתם עוד מרחמים עליו? אני כבר דקרתי, רדו עליו כולכם". הסרטון הביא, לצד ראיות נוספות, למעצרו של לוגסי, אך היום הוא כבר נשמע אחרת: "נתתי לו שתי בעיטות כי חשבתי שהוא המחבל שפגע באנשים בשכונה שלי. מתוך הלחץ והלהט אמרתי את מה שאמרתי. אני מצטער מאוד על מה שקרה. אני לא שונא בדואים ולא גזען. זה היה בסערת רגשות. אני רוצה לבקש ממנו סליחה. לא התכוונתי להרע לו. חשבתי שהוא המחבל ולא הבנתי שזה יגיע למצב הזה".

הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת הבדואי שנחשד כמחבל בקריית גת: "לא היה לינץ'". שי מכלוף
לוגסי בבית המשפט/שי מכלוף

עורכת דינו חופית אדרי חזרה שבה והדגישה בפני בית המשפט את המצב הנפשי שבו היה שרוי מרשה, ונתנה דגש לכך שהמוקתף לא הצליח לזהות את לוגסי במסדר הזיהוי שנערך אמש.

"נדמה כי אין צורך להרבות במילים כדי לתאר את הבהלה ואת החרדה שתקפו את תושבי קריית גת בכלל ואת תושבי האזור בפרט", אמרה השופטת נחמה נצר בדיון והוסיפה כי "מעיון בחומר החקירה יש אכן מקום לסברה כי העורר (לוגסי, י"י) לא הסתפק בלתקוף את המתלונן אלא לעשות שימוש בכלי חד, ואולם אין לומר כי החשד הסביר בכיוון זה הינו מבוסס או כי הוא מגובה בתשתית ראייתית שנאספה עד כה". גם השופטת התייחסה לכך שאבו סבילה לא זיהה את לוגסי ושחררה אותו כאמור למעצר בית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חיפושים אחר מחבל שדקר ארבעה בני אדם בקריית גת. 21 בנובמבר 2015.. חטיבת דובר המשטרה,
החיפושים אחרי המחבל בקריית גת/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully