וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב מותו של הכלב דיזל בפשיטה בפריז - רוסיה תעניק גור קטן לצרפת

שר הפנים הרוסי הודיע על העברתו של דובריניה הצעיר, גור מסוג רועה גרמני שאומן במדינתו, לצרפת, לאחר ששורות המשטרה איבדו את דיזל בפשיטה על בית מחבלים השבוע. "אות הזדהות עם העם הצרפתי והמשטרה"

משרד הפנים של רוסיה

בעוד צרפת מתמודדת בשבוע האחרון בטיפול הפצועים מסדרת הפיגועים ובמצוד אחר המעורבים במתקפה, רוסיה הציעה לפריז מחווה של סולידריות בדמות גור כלבים מסוג רועה גרמני. זאת, לאחר שבפשיטה על דירה בצפון פריז במסגרת החיפושים אחר המחבל עבד אל-חמיד אבאוד, נהרג דיזל, כלב שסייע לכוחות הביטחון באיתורו. באירוע נהרגו גם שני חמושים – האחד בידי צלף משטרתי והשנייה פוצצה את עצמה באמצעות חגורת נפץ.

עוד בנושא:
בהלת טרור: ארה"ב הפצירה באזרחיה בבלגיה "להישאר בבתים"
שבוע למתקפת הטרור: "הפריזאים מאוחדים בצער, אבל גם בתקווה"
לאחר המתקפה בפריז: האיחוד האירופי יחמיר את ביקורת הגבולות

שר הפנים של רוסיה, ולדימיר קולוקולצב, הודיע היום (שבת) כי הציע למקבילו הצרפתי את דובריניה הקטן, שאולי יצליח למלא את החלל שהותיר אחריו דיזל שנהרג בפעילות. "כאות הזדהות עם העם הצרפתי והמשטרה, אנחנו מציעים את הגור, שיוכל למלא את מקומו של דיזל בשורות המשטרה", אמר. הוא הוסיף כי שמו של הכלב שאול משמו של גיבור אגדות העם הרוסיות, דובריניה ניקיטיץ', שידוע בכוחו, בטוב לבו ובאומץ שלו.

דובריניה, גור הכלבים שרוסיה מעניקה לצרפת כאות סולידריות, נובמבר 2015. משרד הפנים של רוסיה, צילום מסך
"שמו מסמל כוח, טוב לב ואומץ". דובריניה הקטן/צילום מסך, משרד הפנים של רוסיה

הפשיטה של כוחות היחידה המיוחדת של המשטרה על הדירה ביום רביעי, שבה נהרג דיזל, החלה בסביבות השעה 5:30 (שעון ישראל) בבוקר. לפי דיווחים, חלק מהעצורים תכננו לבצע פיגוע טרור נוסף בפריז. במהלך המבצע נקראו התושבים להסתגר בבתיהם בעוד הכוחות כיתרו את האזור וראש העיר הודיע כי התחבורה הציבורית הופסקה זמנית. הדירה שעליה פשטו הכוחות נמצאת כמה קומות מעל בית ספר יסודי, אולם ראש העיר מסר כי לא התקיימו לימודים באותו היום בפרבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חשוד מובל על ידי שוטרים במהלך הפשיטה על פרבר סן דני בפריז, צרפת, נובמבר 2015. רויטרס
חשוד מובל על ידי השוטרים לאחר הפשיטה ביום רביעי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully