וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: השוטרים משתלטים על המשאית - ועוצרים את החשודים בגניבה

המבצע תוכנן לפרטי פרטים: הבלשים יצרו קשר עם החשודים בגניבת הקטנוע, רכשו את אמונם וקבעו להיפגש עמם בנקודה שסוכמה מראש. ואז, ברגע האמת, יצאו מרכבם, הוציאו את החשודים מהמשאית באמצע הכביש - ועצרו אותם. הקטנוע הושב לבעליו

צילום: חטיבת דובר המשטרה

בתחנת משטרת כפר סבא התקבלה לאחרונה תלונה על גניבת קטנוע מרחוב ויצמן בעיר. השוטרים החלו לחקור את האירוע, ובמהלכו התברר כי האישה שקטנועה נגנב פנתה למנהל אתר הבנייה שממנו נגנב כלי הרכב, וזה ענה לה כי הגנבים מבקשים עבור השבתו אליה סכום של 3,000 שקלים.

שוטרי מחלק הבילוש של התחנה, בפיקוד קצין המודיעין והבילוש,פקד אלעד קליין, נערכו לפעילות לאיתור הקטנוע, שבמהלכה נוצר קשר עם החשודים בגניבת הקטנוע וסוכם על נקודת מפגש בעיר. בתיעוד שפרסמה אתמול (רביעי) המשטרה ניתן לחזות ברגעים הדרמטיים של ההשתלטות על המשאית.

בסרטון ניתן לראות את השוטרים נוסעים מאחורי המשאית החשודה, ובשלב מסוים – באמצע הכביש – עוצרים את רכבם, יוצאים ממנו במהירות ומורים לנהג המשאית לעצור. אז, הם רצים לעברו, פותחים את דלתות המשאית ומוציאים אותו ואת זה שישב לידו החוצה. בחיפוש בתא המטען של המשאית אותר הקטנוע והושב לבעליו. החשודים נעצרו.

עוד בוואלה! NEWS:
הרובה שנתקע וגבורת המלצרית: תיעוד ראשון ממתקפת הטרור בפריז
הדרוזים בישראל מנצלים את ריבוי הגופות בסוריה - כדי לקנות איברים
ילד בן תשע שיחק עם פנס לייזר - והתעוור באחת מעיניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully