וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים הציבו את דגלם בעמדת מג"ב - ופרסמו ברשת: "זה מרהיב"

18.11.2015 / 22:08

צעירים ממזרח ירושלים הניפו את הדגל הפלסטיני מעל עמדה לא פעילה של משמר הגבול. רק כעבור חצי שעה הוא הורד - לא לפני שתועד והופץ ברשתות החברתיות. "הדגל הונף בגאווה", כתבו פלסטינים בפייסבוק

עריכה: גדי וינסטוק

צעירים ממחנה הפליטים שועפט ומשכונת ראס חמיס במזרח ירושלים הניפו היום (רביעי) את הדגל הפלסטיני בראש עמדת משמר הגבול בראס חמיס, שאינה פעילה. המשטרה ראתה בכך פגיעה בסמליה ובכוחה בשטח, ומפקד עוטף ירושלים במג"ב הורה ללוחמיו להגיע למקום כדי להוריד את הדגל.

במהלך חצי השעה שבה הדגל התנופף הוא תועד, ולאחר מכן הופץ ברשת והפך פופולרי. פלסטינים רבים שלחו אותו לחבריהם, וברשתות החברתיות נכתב כי "צעירים מראס חמיס הניפו בגאווה את דגל פלסטין מעל עמדת המשטרה בירושלים הכבושה". אחרים כתבו כי "זהו מראה מרהיב".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
תיעוד בלעדי: המחבל בן ה-11 בהדסה; אביו: "לא נותנים לנו להיפגש"
התביעה בפריז: "לא ניתן לקבוע אם מתכנן הפיגועים חוסל"
נתניהו אסר על השרים להתראיין בנושא פולארד מחשש שיתקפו את אובמה

תיעוד: דגל פלסטין מונף על עמדה של מג"ב במזרח ירושלים. ספק 500
דגל פלסטין מתנופף בראש עמדת מג"ב בראס חמיס שבירושלים/ספק 500

למרות המעשה, בימים האחרונים מרוצים מאוד במשטרה מהירידה המשמעותית בכמות הפיגועים בירושלים - הפיגוע האחרון אירע לפני יותר משבוע. בעקבות זאת, הקלו מעט את ההגבלות על תושבי מזרח העיר והורידו את החסמים הניידים.

עם זאת, בעקבות התרעות חוזרות ונשנות, החליטו במשטרה להחזיר חלק מן המחסומים, בהם בגבול שכונת ג'בל מוכבר. גורמים במשטרה מציינים כי השקט היחסי הירושלים הוא "מדומה" בלבד. "המשטרה מוכנה לכל תרחיש" אמר גורם במחוז ירושלים. "גם אם יש שקט, הכול יכול להשתנות בן רגע, בעיקר מפני שבירושלים המשטרה מתמודדת עם מפגעים בודדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully