וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בלעדי: המחבל בן ה-11 בהדסה; אביו: "לא נותנים לנו להיפגש"

לפני כשבוע הוא דקר מאבטח ברכבת הקלה, וכעת מאושפז הילד בבית החולים בירושלים, שם הוא מתאושש מניתוח שבו הוצאו מגופו שלושה קליעים. בן דודו, שהשתתף עמו בפיגוע: "אני שכנעתי אותו"

עריכה: שניר דבוש

המחבל בן ה-11 שביצע את פיגוע הדקירה ברכבת הקלה בירושלים בשבוע שעבר, מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני, כך נראה בתיעוד בלעדי שהגיע לידי וואלה! NEWS. המחבל מאושפז בבית החולים לאחר ניתוח, שבמהלכו הוצאו מגופו שלושה כדורים. הוא נורה בידי המאבטח, שאותו דקר יחד עם בן דודו בן ה-14.

לטענת המשטרה, הוא השתמש במספריים כדי לדקור, ואילו קרוב משפחתו דקר בסכין. מפאת גילו הצעיר הוא ישוחרר מבית החולים לאחר החלמתו ולא יעמוד לדין, שכן הוא מתחת לגיל האחריות הפלילית.

עוד ידיעות בנושא בוואלה! NEWS
"רציתי לרצוח יהודים כדי לנקום את הרג בן דודי"
"אולי שתלו להם סכין": קרובי המשפחה מסרבים להאמין
המחבלים יצאו לפיגוע מבית הספר, אחד מהם לא יישפט בשל גילו הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרגעתי אותו שהוא לא הולך לכלא". בן ה-11 המאושפז בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי ימים שבהם היה מורדם, שב החשוד הצעיר להכרה. אביו איהאב סיפר כי על אף שנתנו לו לבקר את בנו פעמיים, הוא עדיין לא קיבל מהמשטרה הסברים בנוגע למה שמייחסים לו. "ראיתי אותו ל-20 דקות. שאלתי אותו מה שלומו. הוא אמר לי 'בסדר', וחייך. אבל לא באמת נתנו לי לדבר איתו. השוטר צעק עליי ואמר לי לא לשאול דבר. רציתי לבדוק איתו אם היו לו מספריים בתיק בית הספר", אמר האב לוואלה! NEWS.

בתוך כך, מתבררים פרטים נוספים על האירוע שבו נפצע המאבטח הישראלי. קרוב משפחתו של הילד, בן ה-14 שנעצר אחרי הפיגוע, סיפר בחקירתו על שאירע באותו יום ועל מה שהוביל את השניים, תושבי מזרח העיר, לבצע את המעשה. "הוא (בן ה-11, י"א) איחר לבית הספר, והגיע ב-8:30 במקום ב-8:00. הוא אמר לי: 'לא בא לי ללכת ללמוד, לא רוצה להיכנס לכיתה. ההורים והמורים יעשו בלגן. לקחתי אותו לירושלים ליד מוסררה. קנינו בורקס או פרינגלס, שתינו שוקו ועלינו לרכבת הקלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"אני שכנעתי אותו"

לפי גרסת המשטרה, מי ששכנע את בן ה-11 להתנפל באמצעות מספריים על המאבטח הוא בן הדוד. "אני שכנעתי אותו לעשות את זה כנקמה על מותו של מוחמד עלי", סיפר בן ה-14 לחוקרים, בהתייחסו לחיסול של קרוב משפחתו שביצע פיגוע בשער שכם בעיר העתיקה.

הפרקליטות צפויה להגיש מחר כתב אישום נגד בן ה-14. באשר לבן דודו, המשטרה מחכה לסיום אשפוזו, אז יתוחקר. בכל מקרה, בשלב זה, הטיפול בו מתבצע באמצעות אנשי הרווחה של עיריית ירושלים, שמלווים את האב. "הם אמרו לי שהם ישלחו אותו לבית ספר מיוחד, בפיקוח שלהם", אמר, "כשפגשתי אותו הרגעתי אותו שהוא לא הולך לכלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully