וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: פלסטיני חשוד שפרץ לבית בדרום כדי להריח תחתוני אישה

16.11.2015 / 13:20

תושבת מועצת באר טוביה שמה לב שמישהו מבלגן לה את מגירת התחתונים והחליטה להציב מצלמת אבטחה במקום. להפתעתה היא גילתה שפועל פלסטיני נהג לפרוץ דרך החלון לביתה ולהריח את בגדיה התחתונים

עריכה: שניר דבוש

המשטרה צפויה להגיש היום (שני) כתב אישום נגד פלסטיני בן 47 מחלחול שעל פי החשד נהג לפרוץ לביתה של אישה כבת 30 המתגוררת בדרום הארץ על מנת להריח את בגדיה התחתונים ולספק את יצריו המיניים. תיעוד החשוד באמצעות מצלמה נסתרת שהתקינה האישה בביתה הוביל למעצרו על ידי המשטרה.

החקירה החלה בחמישי האחרון, כשתושבת אחד היישובים במועצה האזורית באר טוביה שבדרום הגיעה לתחנת המשטרה בקריית מלאכי והתלוננה שבתקופה האחרונה הבחינה שמגירת התחתונים שלה הפוכה ומבולגנת. עוד סיפרה האישה כי בעקבות התופעה המשונה החליטה להתקין בביתה מצלמות אבטחה במטרה לחשוף את האחראי למעשה.

עוד בוואלה! NEWS:
מפקד המתקפה בפריז: לוחם דאעש בלגי שגייס כספים למימון הפיגועים
הברד שאחרי השמש: החורף חזר; סופות רעמים ברחבי הארץ
חקירת המתקפה בפריז: צו מעצר נגד אחד המחבלים הוצא ב-2013

מצלמת האבטחה חשפה: פרץ לבית וגנב תחתוני נשים "כדי לספק את יצריו". ספק 500
הכחיש את המיוחס לו. החשוד בעת שתועד במצלמת האבטחה/ספק 500

הסרטונים במצלמת האבטחה חשפו את שיטת הפעולה של הפלסטיני, המועסק כפועל והתגורר בשכירות בסמוך לביתה של האישה. הוא נהג לפרוץ לביתה דרך החלון, לחטט במגירת התחתונים, לוקח אותם – ונמלט כשבא מהחלון. באחד המקרים אף טרח לנסות ולטשטש את עקבותיו על הקיר שמתחת לחלון חדר השינה.

במהלך חקירתו, הכחיש החשוד, שמעצרו הוארך פעמיים, את המיוחס לו, זאת על אף שנצפה בבירור במצלמות האבטחה, ועל אף שבבית נתפס פריט אישי השייך לאישה. בתום חקירתו, צפויה המשטרה להגיש בבית משפט השלום באשקלון כתב אישום בגין התפרצות לדירה, היזק לרכוש במזיד, גניבה והטרדה.

מפקד משטרת קריית מלאכי, סגן-ניצב סמי מרציאנו, ציין כי "אנחנו נתקלים בפורצים מסוגים שונים ומשונים, אולם במקרה הזה מדובר היה באדם אשר ככל הנראה הכווין את התפרצויותיו בכדי לספק את יצריו המיניים". עוד הוסיף מרציאנו כי "טוב עשתה המתלוננת שהציבה מצלמה בדירתה ופנתה למשטרה על מנת לשים סוף למעלליו הפליליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully