וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלפו שעתיים עד שהכוחות מצאו את הגננת שמתה באשדוד"

16.11.2015 / 2:37

לדברי כונן מד"א ואיחוד הצלה, במשך שעתיים שהו הפעוטות ההמומים בגן לצד הצעירה, אם לשלושה, שמתה בפתאומיות במהלך יום לימודים לצד בני השנתיים. חברה בצוות הכיבוי: "טיטולים מלאים, שריטות, צנצנת גרבר שבורה - הבנו שהמצב רע"

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

את הטרגדיה שפקדה אתמול (ראשון) את גן הילדים באשדוד, ניסה לתאר אלי טובול, כונן באיחוד הצלה ובמגן דוד אדום, שהגיע למקום שבו קרסה הגננת ומתה, ככל הנראה מדום לב. לדבריו, ככל הנראה הגננת שכבה בגן, ללא הכרה, סביב הילדים ההמומים, יותר משעתיים. "הגענו למקום נעול. מחוץ לגן כבר היה בחור שבעלה של הגננת הזמין כדי לפרוץ את הדלת", סיפר. זאת, לאחר שבעלה של הגננת חלף במקום, שמע את הילדים בוכים ושיחותיו לאשתו לא נענו. לבסוף, ניסרו הנוכחים את הסורגים במנעול דיסק ונכנסו למבנה דרך החלון. "ראינו את האישה יושבת על כיסא, לצערנו הרב, ללא רוח חיים".

רב-סמל ימית אהרון משירותי הכבאות סיפרה: "הוצאנו משם שמונה ילדים קטנים, בערך בני שנה, בוכים ממש. מראה לא נעים. שמונה ילדים קטנים שבוכים, שנמצאים בתוך טיטול מלא, עם שריטות, דם, צנצנת גרבר שבורה על הרצפה והבנו שהמצב לא טוב. הבנו שממש הרבה זמן לא שתו ולא אכלו". לדבריה, "הגננת ישבה על הכיסא ללא תזוזה, ללא רוח חיים. והבנו ישר ממד"א שטיפלו בה שהיא כנראה לא בחיים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מיוחד: שליח וואלה! NEWS לפריז במסגד שבו צמח המחבל ב"בטקלאן"
בדרך לשבת חתן נרצחו חמו וגיסו לעתיד: "נחזיר את השמחה למשפחה"
בצל המתקפה בפריז: מנהיגי העולם מתכנסים לדון במאבק בדאעש

גננת נמצאה ללא רוח חיים, אשדוד. 15, נובמבר 2015. לירון מולדובן
הצוותים בגן באשדוד, אתמול/לירון מולדובן

טובול הוסיף גם הוא, כי הסיטואציה בגן באותם הרגעים הייתה לא קלה. "הילדים, בני שנה-שנתיים, בכו בהיסטריה. אחד מהם היה עם פציעה קלה. הוצאנו אותם מהגן והעברנו אותם לגורמים הנוספים שהגיעו כמו המשטרה ומד"א". לדבריו, "לצערנו, כשהגיע פרמדיק, לא נותר לו אלא לקבוע את מותה משום שכנראה הייתה ככה שעתיים פלוס. מדובר באישה בדרך כלל בריאה".

לאחר מכן, סיפר כי ההורים הוזעקו לגן וכך גם שירותי הרווחה. "התחושות מאוד קשות", אמר ודמעות בעיניו. "מדובר באימא לשלושה ילדים, צעירה. זה עסק מאוד רגיש. אנחנו בתור כוננים, אבות לילדים. זה מאוד קשה".

(עדכון ראשון: 19:40)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
גננת נמצאה ללא רוח חיים, אשדוד. 15, נובמבר 2015. לירון מולדובן
גננת נמצאה ללא רוח חיים, אשדוד. 15, נובמבר 2015/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully