וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: חרדי נדקר בשכונה יהודית במילאנו; חשש מרקע אנטישמי

נתן גראף בן ה-40 הותקף מחוץ לפיצריה כשרה ונפצע קל עד בינוני. על פי עדי ראייה, התוקף היה ממוצא ערבי. הרקע אינו ברור בשלב זה. "אנחנו מפחדים שמנסים לחקות את מה שקורה במזרח התיכון", אמר חבר בקהילה, בהתייחסו לפיגועים בארץ

נתן גראף, חרדי מחסידות חב"ד בן 40, נדקר אמש (חמישי) בידי אלמוני בשכונה יהודית במילאנו - כך דווח באתר החדשות האיטלקי "לה רפובליקה". אף שנדקר לפחות ארבע פעמים ונחתוך בפניו, לא נשקפת סכנה לחייו והוא מאושפז בבית החולים במצב קל עד בינוני. גראף הוא בנו של רב ממוצא אפגני בשם חזקיה לוי.

גראף הותקף מחוץ לפיצריה כשרה ברחוב סן ג'ימיניאנו, בסמוך לבית ספר יהודי. לדברי עדי ראייה, הם שמעו את התוקף צועק פעמיים באיטלקית: "אני אהרוג אותך".

עוד בוואלה! NEWS:
דוח פנימי של משרד החוץ: חשש מגל אנטישמיות ברוסיה
ארה"ב: האנטישמי שהרג 3 בני אדם במרכזים יהודיים נידון למוות
הוכפל מספר האירועים האנטישמיים בלונדון לעומת השנה הקודמת

עדי הראייה הוסיפו כי התוקף היה ממוצא ערבי. באתר The Jewish Press הוסיפו ודיווחו כי מדובר באישה, שנעצרה לאחר שניסתה לברוח מהמקום. האתר הוסיף כי גראף מחזיק באזרחות ישראלית.

על אף טענות התושבים והחשש בקרב הקהילה, הרקע אינו ברור בשלב זה, והמשטרה המקומית מסרה כי אין ראיות לכך שמדובר באירוע על רקע אנטישמי. "אנחנו מפחדים שיקרה מה שקרה בפריז, ושבודדים מנסים לחקות את מה שקורה במזרח התיכון", אמר חבר בקהילה היהודית בעיר, בהתייחסו לגל הטרור בבירת צרפת בתחילת השנה ולפיגועים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully