וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שיחק בנשק של אביו השוטר - ופצע קשה את אחיו הפעוט

אלי אשכנזי ויהושע בריינר

12.11.2015 / 0:48

מבירור ראשוני עולה כי פליטת הכדור אירעה בעת שהנער שיחק בנשק בבית המשפחה בגליל. הפעוט בן השנתיים פונה לבית החולים תוך פעולות החייאה. האב ייחקר באזהרה על ידי מח"ש בחשד לרשלנות בהחזקת כלי ירי

תאונת דרכים עם רוכב אופניים בכביש 431 ליד נס ציונה 23 יולי 2015. מד"א
הפעוט פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלה בראשו/מד"א

פעוט בן שנתיים נפצע באורח קשה מאוד אמש (רביעי) מכדור שנפלט מכלי נשק ופגע בו ביישוב ביר אל-מכסור שבגליל התחתון, מדרום-מזרח לשפרעם. נסיבות המקרה אינן ברורות עדיין, אך החשד העיקרי הוא כי הכדור נפלט מכלי הנשק בשעה שאחיו של הפעוט, נער, שיחק בו. הנשק שייך לאביהם של השניים, שוטר במשטרת מחוז תל אביב. בתוך כך, האב צפוי להיחקר תחת אזהרה על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד לרשלנות בהחזקת כלי ירי.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לבית המשפחה העניקו לפעוט טיפול רפואי ראשוני, ולאחר מכן פינו אותו במצב קשה מאוד תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מחבלה בראשו.

לפני כשבוע נפצע חייל בן 20 באורח בינוני בכתפו כתוצאה מכדור שנפלט ליד בית השלום שבקריית ארבע. הוא פונה לבית החולים שערי צדק שבירושלים כשהוא בהכרה. לאחר האירוע, נמסר כי לא ברור אם החייל נפגע מכדור שפלט בעצמו או שפלט חייל אחר, והצבא חוקר את האירוע.

(עדכון ראשון: 20:45)

עוד בוואלה! NEWS:
"אנשים נרמסו": בליין ריסס גז מדמיע במועדון – המאבטחים מנעו יציאה
טרגדיה בחדר הניתוח: אם לשלושה מתה במהלך ניתוח פלסטי באף
מחאה בממשלה: הצעת חוק של האופוזיציה עברה בהצבעה בכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully