וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל המרפאה שבה עבד ד"ר קנאביס: "תפרו לו תיק"

דב גיל-הר ואבי אשכנזי

10.11.2015 / 21:53

מאיר סחוויסחורדר, בעל ומנהל המרפאה שהעסיקה את ד"ר אברהם דותן שנעצר בחשד שסיפק סמים תמורת שוחד, הגן עליו בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "לא מדובר במעשים פליליים. מטרת הפרשה היא להרוג את שוק הקנאביס הרפואי"

מערכת וואלה!

עו"ד מאיר סחוויסחורדר, מנהל ובעל מרפאת "שלומות", מרפאת הכאב שהעסיקה את ד"ר אברהם דותן, שנעצר בחשד שסיפק המלצות למתן קנאביס רפואי תמורת שוחד, אמר היום (שלישי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי מטרת כל הפרשה היא לפגוע בנושא הקנאביס הרפואי. "כך הורגים את השוק הזה ומונעים את זה ממי שזקוק לכך. ההר יוליד עכבר בפרשה הזאת", העריך.

מעצרו של ד"ר דותן, בכיר בבית החולים וולפסון, הוארך אתמול ב-11 ימים. דותן חשוד בעבירות של לקיחת שוחד, אספקת סם, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ועבירות מס. בנוסף, הוארך גם מעצרו של שותפו לפי החשד, רועי חברה. "החשוד, יחד עם חשוד אחר, רקמו שיטה של סחר בסמים במסווה של חסות החוק, וכנגד כספי שוחד", ציין השופט מנחם מזרחי מבית משפט השלום בראשון לציון בהחלטתו. "די אם אציין, כי החקירה מבקשת לגבות את גרסאותיהם של כ-130 קונים פוטנציאליים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
אחרי שבוע של גשם, יש מקומות שכבר ירד בהם פי 5 מהממוצע
תיעוד רגעי הדקירה ברכבת הקלה: הילדים המחבלים מתנפלים על המאבטח
נתניהו בכנס בארה"ב: "מקווה שחזון שתי המדינות יושג בעתיד"

עו"ד סחוויסחורדר, שאיבד את משפחתו בפיגוע במסעדת סבארו בירושלים ב-2001, הוסיף בראיון, כי לדעתו תופרים תיק לד"ר דותן. "אני לא מכיר את הסכומים שמדברים עליהם - 15 אלף שקלים לחוות דעת - אבל גם אם ד"ר דותן היה חמדן וביקש את הסכומים הללו, לא מדובר במעשים פליליים מכיוון שאין תקרה לסכום שמגבילה את הרופא בשכר טרחה". לדבריו, עלות פגישה עם רופא בכל אחת משלוש מרפאות הכאב היא אלפיים שקלים בלבד.

ד"ר אברהם דותן, רופא בכיר החשוד שנתן המלצות לקנאביס תמורת שוחד, בימ"ש השלום בראשון לציון, 9 בנובמבר 2015. מגד גוזני
"הוא רק מרכז חוות דעות רפואיות". ד"ר דותן מובא לדיון בהארכת מעצר/מגד גוזני

עו"ד סחוויסחורדר סיפר כי ד"ר דותן עובד אצלו במרפאה בין פעם לפעמיים בשבוע. הוא הדגיש כי ד"ר דותן למעשה הוא רק הגורם שמרכז חוות דעת רפואיות של רופאים אחרים וממליץ לוועדה במשרד הבריאות על מתן רישיון. "הוא לא יכול להמליץ על מתן רישיון בלי שיש חוות דעת רפואיות. הוא גם לא הגורם היחיד שממיין - יש אחות שמחליטה מי מהפונים להעביר אליו".

"קנאביס זה סקסי, בגלל זה מדברים על זה", המשיך. "זה לא הגיוני שד"ר דותן יסחור ברישיונות של קנאביס בזמן שכמנהל יחידת התעוררות בבית החולים וולפסון בחולון הוא מחזיק במפתח של ארון הנרקוטיקה של בית החולים. הוא יכול לסחור בחומרים קשים מאלה. כל החומרים האלה נגישים לו כבר ארבעים שנה". עו"ד סחוויסחורדר התייחס לדיווחים לפיהם המשטרה החרימה מד"ר דותן שתי דירות, מגרש ומכוניות יוקרה ואמר כי ד"ר דותן מרוויח רק במערכת הציבורת בבית החולים וולפסון תשעים אלף שקלים בחודש. לסיום ביקש עו"ד סחוויסחורדר להתנצל בפני לקוחות המרפאה על כך שהיא אינה עובדת בימים אלה, בגלל הפרשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עו"ד מאיר סחוויסחורדר ואבי אשכנזי על פרשת ד"ר קנביס – ד"ר אברהם דותן. מערכת וואלה!
סחוויסחורדר/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully