וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרופא חשוד שרקם שיטה לסחר בסמים בחסות החוק"

9.11.2015 / 17:15

הוארך ב-11 יום מעצרו של ד"ר אברהם דותן, מנהל מחלקה בבית החולים וולפסון, החשוד שקיבל שוחד תמורת המלצות לקבלת אישורים לקנאביס רפואי. השופט מזרחי: "ברשת הסחר 130 קונים פוטנציאליים". צפו בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: מור שאולי, ניב אהרונסון, עריכה: מאיה בן ניסן

ד"ר אברהם דותן, בכיר בבית החולים וולפסון שנעצר היום בחשד שסיפק המלצות למתן קנאביס רפואי תמורת שוחד, ישהה במעצר 11 ימים נוספים. כך החליט שופט בית משפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי. דותן חשוד בעבירות של לקיחת שוחד, אספקת סם, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ועבירות מס.

"החשוד, יחד עם חשוד אחר, רקמו שיטה של סחר בסמים במסווה של חסות החוק, וכנגד כספי שוחד", ציין השופט מזרחי בהחלטתו. "די אם אציין, כי החקירה מבקשת לגבות את גרסאותיהם של כ-130 קונים פוטנציאליים". בנוסף, הוארך גם מעצרו של שותפו לפי החשד, רועי חברה.

ד"ר אברהם דותן, רופא בכיר החשוד שנתן המלצות לקנאביס תמורת שוחד, בימ"ש השלום בראשון לציון, 9 בנובמבר 2015. מגד גוזני
"חשד כבד שמיסד קו לאספקת הסם". דותן בדיון בהארכת מעצרו, היום/מגד גוזני

דותן, מנהל מחלקה בבית החולים, חשוד כי עמד במרכז רשת אשר סיפקה המלצות לקבלת היתר לקנאביס רפואי. אלה הוגשו ליחידת הקנאביס הרפואי (יק"ר) במשרד הבריאות תמורת אלפי שקלים ללקוח. לפנות בוקר עצרה המשטרה את הרופא יחד עם עשרות חשודים במעורבות בהפעלת הרשת. החשד הוא כי שימשו כמתווכים שפעלו לצד הרופא הבכיר, ושידכו בינו לבין הלקוחות.

מפקד מחוז מרכז ניצב מוטי כהן אמר היום: "יש כאן חשד כבד, שתמורת בצע כסף, רופא וחבורת חשודים סביבו השתלטו על אמצעי להפחתת סבל שהמדינה אישרה אותו לשימוש לחולים בלבד, ומיסדו למעשה קו לאספקת סם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully