וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא בכיר חשוד שנתן המלצות לקנאביס תמורת שוחד

9.11.2015 / 6:47

לפנות בוקר נעצר הרופא המשמש כמנהל מחלקה באחד מבתי החולים הגדולים במרכז יחד עם עשרות חשודים נוספים. לפי החשד, הוא היה חלק מרשת ששידכה בינו לבין לקוחות פוטנציאליים, להם העניק המלצות לקבלת היתר לסם

קנאביס רפואי. ShutterStock
חשד שמדובר ברשת מסועפת של מתווכים שפעלו לאיתור לקוחות. קנאביס רפואי/ShutterStock

רופא בכיר המשמש כמנהל מחלקה באחד מבתי החולים הגדולים במרכז חשוד כי עמד במרכז רשת אשר סיפקה המלצות לקבלת היתר לקנאביס רפואי. לפנות בוקר (שני) עצרה המשטרה את הרופא יחד עם עשרות חשודים במעורבות בהפעלת הרשת, שהחשד הוא כי שימשו כמתווכים שפעלו לצד הרופא הבכיר, ושידכו בינו לבין הלקוחות.

בתום חקירה סמויה שניהלה היחידה המרכזית במחוז מרכז בפיקוד ניצב משנה מוטי אדרעי, בשיתוף יחידת יהלום ברשות המסים ומשרד הבריאות, נעצר הבוקר הרופא, בן 65 מתל אביב, בחשד שסיפק המלצות להשגת היתר קבלה ושימוש בקנאביס רפואי תמורת שוחד. חשוד נוסף בפרשה הוא גבר בן 37 ממושב בעמק חפר, שותפו של הרופא. על פי החשד מדובר ברשת מסועפת של מתווכים שפעלו לאיתור לקוחות.

אילוסטרציה. ShutterStock
"חשד כבד שתמורת בצע כסף רופא וחברות חשודים מיסדו קו לאספקת סמים"/ShutterStock

מפקד מחוז מרכז ניצב מוטי כהן אמר היום לפנות בוקר בתדריך ליציאה למבצע המעצרים כי "יש כאן חשד כבד, שתמורת בצע כסף, רופא וחבורת חשודים סביבו השתלטו על אמצעי להפחתת סבל שהמדינה אישרה אותו לשימוש לחולים בלבד, ומיסדו למעשה קו לאספקת סם".

על פי החשד, הרופא, המשמש כמומחה להרדמה במחלקת כאב בבית חולים, ושותפו שעסק בקשר עם המתווכים והלקוחות עסקו בבניית תיקים רפואיים וחיבור המלצות שהוגשו ליחידת הקנאביס הרפואי (יק"ר) במשרד הבריאות תמורת אלפי שקלים ללקוח. בחקירה עלה חשד כי בנוסף לרופא ושותפו, עסקו עשרות מתווכים באיתור לקוחות פוטנציאליים בשיטת "חבר-מביא-חבר", ובליווי הלקוח עד לקבלת היתר צריכה וקבלת קנאביס רפואי.

לפנות בוקר יצאו בלשי הימ"ר למבצע מעצרים וחיפושים ארצי שבמהלכו נעצרו הרופא, שותפו ועשרות מעורבים. החוקרים בפיקוד ראש צוות החקירה, רב פקד רותם גיל, ערכו חיפוש בבתי החשודים ובמשרדו של הרופא, שם תפסו מסמכים ומחשבים. במהלך היום צפויים הרופא, שותפו ועשרה מהחשודים הנוספים להגיע לדיון בהארכת מרצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully