וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בארה"ב: בן 6 נורה למוות בידי שוטרים שרדפו אחרי אביו

ג'רמי מרדיס נהרג בזמן ששני שוטרים דלקו אחרי רכבו של אביו במדינת לואיזיאנה מסיבה לא ברורה. הם יואשמו ברצח מדרגה שנייה. מפקד המשטרה: "הדבר המטריד ביותר שראיתי אי פעם"

ג'רמי מרדיס, ילד בן שש שנורה למוות בידי משטרת לואיזיאנה. פייסבוק, צילום מסך
ייתכן שלא ראו אותו במושב האחורי. ג'רמי מרדיס/צילום מסך, פייסבוק

ג'רמי מרדיס, ילד בן שש שנורה למוות בידי שוטרים, נקבר אתמול (שני) במדינת מיסיסיפי שבארצות הברית. מרדיס נהרג בזמן ששוטרים רדפו אחרי כלי רכבו של אביו במדינת לואיזיאנה השכנה, שנפצע בתקרית. טרם ברור מדוע השוטרים, שעומדים בפני משפט על רצח מדרגה שנייה, רדפו אחרי האב, אולם ככל הנראה הם לא ראו את הילד שהיה במושב האחורי.

ההלוויה התקיימה בהטיסבורג, מיסיסיפי, העיר שבה התגורר הילד ושאליה עבר מלואיזיאנה. אביו נותר מאושפז בבית החולים. קולונל מייקל אדמונסון ממשטרת מדינת לואיזיאנה אמר אתמול כי הוא עדיין "מנסה להבין" מדוע דלקו השוטרים אחרי כלי הרכב. בריאיון לרשת CNN הוא מסר כי הוא מקווה שהם לא ראו את הילד במושב האחורי בטרם פתחו באש.

בתחילה דווח כי השניים רצו להעביר לאב צו מעצר, אולם אדמונסון הבהיר כי אין ראיות לכך שפורסם צו מעצר נגד האב וכי לא נמצא אקדח בזירת הפשע. שני השוטרים נעצרו בסוף השבוע לאחר שנבדק התיעוד ממצלמות הגוף שהם נושאים. "זה הדבר המטריד ביותר שראיתי אי פעם, ואשאיר את זה כך".

עוד ידיעות מהעולם
גם רוסיה מודה: ייתכן שהתרסקות המטוס בסיני הייתה פיגוע
מדענים מישראל ובכירים בנאט"ו: נחשפה רשת סייבר איראנית באירופה
המחאה החדשה של האמן המתנגד לפוטין: הצית את מטה סוכנות הביטחון

(עדכון ראשון: 21:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully