וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח מביתר עילית נדקר ביום הולדתו: "קיבלתי את החיים במתנה"

ישי קרייטנברג ביקש מהמחבלת להזדהות והיא הוציאה סכין ודקרה אותו בבטנו: "מודה לאלוהים שזה נגמר ככה". מלכה וסרמן, שנפצעה קל בפיגוע בצומת תפוח: "כשהמחבל ניסה לצאת מהרכב הבנו מה קורה"

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

חמישה אנשים נפצעו הבוקר (ראשון) בשני פיגועים בשומרון, בהם אחד באורח קשה. אחד הפצועים הוא ישי קרייטנברג, מאבטח בביתר עילית, שנדקר בבטנו על ידי מחבלת פלסטינית ונפצע באורח קל. "היא נראתה לחוצה וכמי שלא מכירה את המקום. בשלב מסוים היא הכניסה יד לתיק, שאלתי אותה מה היא עושה ולפתע היא הוציאה את הסכין והצליחה טיפה לדקור אותי, לעשות לי שריטה תפסתי ממנה מרחק, שלפתי את הנשק והצלחתי לנטרל אותה, ברוך השם", אמר.

קרייטנברג תיאר את השתלשלות האירועים לפני הדקירה, שהתרחשה בסביבות השעה 09:30 בבוקר. "עמדתי בעמדת אבטחה בכניסה לביתר עילית. זיהיתי את המפגעת מרחוק, שהגיעה אליי בהליכה מכיוון הכיכר, מכיוון הכניסה לעיר. כשהיא התקרבה אליי היא הציגה לי תעודת זהות ירוקה, פלסטינית. כשהסתכלתי בתעודת הזהות לא היו לה אישורים, שום דבר. היא דיברה איתי רק ערבית, לא בעברית. אמרתי לה שהיא לא יכולה להיכנס כי אין לה אישור, ותוך שאני מדבר איתה אני רואה שהיא מכניסה יד לתיק".

לקריאה נוספת:
תיעוד הפיגוע בביתר עילית: המחבלת משוחחת עם המאבטח - ודוקרת
פיגוע דקירה סמוך לאלפי מנשה: בן 48 נדקר בבטנו, מצבו קשה
הירושלמי שמנופף בדגל ישראל ומסמן אצבע משולשת לפלסטינים

פיגוע דקירה בביתר עילית, פיגוע דריסה בצומת תפוח - המחבלים חוסלו. ספק 500
"היא הכניסה יד לתיק והוציאה את הסכין". פיגוע הדקירה בביתר עילית, הבוקר/ספק 500

הוא הוסיף כי המקרה יכול היה להסתיים באסון. "אני מודה לאלוהים שזה נגמר ככה, ושבסך הכול אני עם שריטה קטנה. היום זה יום מיוחד, יום ההולדת שלי, אני בן 33. אני יכול להגיד שקיבלתי את החיים שלי במתנה".

בפיגוע שאירע קודם לכן בצומת תפוח, נפצעה באורח קל מלכה וסרמן, צעירה בהריון. "עמדנו בצומת ופתאום רכב הגיע וחתך לכיוון הצומת ונכנס בתוכנו ישירות", שחזרה ממיטת אשפוזה בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. "הרכב השכיב בבת אחת שלושה אנשים, שניים מהם עליי, אני נפלתי בעקבותם. החלו היריות וניסינו לקום, הרגשנו שאנחנו לא יכולים לעמוד בטוח בארץ שלנו. ברגע שהרכב נתקע בבטונאדות והמחבל עדיין מנסה לקום, הבנו מה קורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"הנהג פשוט נכנס בהם"

ברוריה שנהב, פצועה נוספת באורח קל בפיגוע הדריסה, סיפרה כי האירוע התרחש בן רגע. "היה פיגוע דריסה, הנהג פשוט נכנס בהם. הבנתי שהוא ניסה לצאת מהאוטו ואז ירו בו והוא נהרג. אחד הלכה לו הרגל. אנשים שלפני כן דיברו והלכו והכול היה סבבה. זה זוועה, פשוט זוועה", שחזרה.

מלכה וסרמן, אישה בהריון שנפצעה באורח קל בפיגוע בצומת תפוח. אבי כהן
"לא יכולים בטוח בארץ שלנו". מלכה וסרמן/אבי כהן

על פציעתה אמרה שנהב: "יש לי חור קטן ברגל, לא יודעים ממה, כנראה רסיס של משהו, לא יודעת. נפצעתי בקטנה. זה כאב לי כבר שם, כשהייתי באוטו. אמרתי שנסע משם ואני אראה אם זה רציני, ואז הבנתי שכן ושכדאי לבדוק את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully