וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת גן ושלוש סייעות מאילת נחקרו בחשד להתעללות בילדים

6.11.2015 / 16:15

החקירה נפתחה עקב דיווח על אלימות של הצוות החינוכי כלפי פעוטות וילדים בגן פרטי בעיר. מנהלת הגן קשרה עצמה לחשדות וטענה כי ביצעה את המעשים בהשפעת הלחץ שבו היא מצוייה. כולן שוחררו ממעצר בתנאים מגבילים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מנהלת גן פרטי באילת ושלוש סייעות עוכבו היום (שישי) לחקירה בחשד לאלימות של הצוות החינוכי בגן כלפי פעוטות וילדים. בסיום חקירתן הראשונית הן שוחררו בתנאים מגבילים. משטרת מרחב אילת פתחה אמש בחקירת המקרה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, והיום נמסר כי חקירת המקרה נמשכת.

במהלך החקירה, מנהלת הגן קשרה עצמה לחשדות המיוחסים לה וטענה כי ככל הנראה זה נגרם בהשפעת הלחץ שבו היא מצויה. כמו כן, גם אחת הסייעות קשרה עצמה חלקית לחשדות המיוחסים לה.

עוד בוואלה! NEWS:
פצוע קשה בפיגוע דקירה בבנימין, המחבל נמלט
המחבלת מניסיון הדריסה בחברון: בת 72, אלמנת מחבל
"אני יכולה להבין אותם": הישראלית שמייצגת מחבלים כבר 40 שנה

אילוסטרציה. ShutterStock
מנהלת הגן קשרה עצמה לחשדות/ShutterStock

השתיים הובאו בסיום חקירתן בפני בית המשפט באילת - אשר נענה לבקשת המשטרה לשחררן בתנאי הרחקה למשך 30 יום מגן הילדים, איסור עיסוק בגני ילדים למשך זמן זה, ערבויות כספיות גבוהות וכן איסור יצירת קשר בכל דרך שהיא עם החשודות, משפחות הפעוטות וילדי הגן. שתי סייעות נוספות שנחקרו הבוקר שוחררו גם הן בתנאים מגבילים מחמירים שהטיל ראש לשכת החקירות של משטרת אילת.

במשטרה ציינו כי מדובר ב"מקרה של אלימות והתנהגות פסולה כלפי פעוטות וילדי גן על ידי אלו האמורים להשגיח ולחנך. אנו בשלב זה נמצאים בראשית החקירה שתימשך גם בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully