וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא ידיעת המפקדים: "הצל" נכנס לבסיס והופיע בפני לוחמי גולני

יואב אליאסי, הזמר המזוהה עם הימין הקיצוני, נכנס למקום בכלי רכב פרטי והעלה את התמונות מהמקום לרשתות החברתיות. בחטיבה הוחלט לחדד את הנהלים. "לא עלה כל תוכן פוליטי במהלך ההופעה"

צילום: מתוך דף הפייסבוק של הצל, עריכה: יאיר דניאל

עמותת יחידת עורב גולני אירחה אמש (רביעי) לערב יחידה שנערך בבסיס צבאי בארץ את הזמר יואב אליאסי, המכונה "הצל" ללא ידיעת המפקדים – כך נודע לוואלה! NEWS. אליאסי נכנס לבסיס בכלי רכב אזרחי, שר למען החיילים במשך כחצי שעה ולאחר מכן העלה לפייסבוק סרטון שבו הוא קורא לעוקביו לעשות לייקים להופעה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אישום: אם ל-7 מחיפה ריגלה עבור ארגון טרור בעזה ותכננה פיגוע
גמליאל: "לשקול מינוי ראש מערך ההסברה"; השר כץ: "לא ראוי"
אישום נגד האחיינים של אברג'יל: צפו בפיצוץ מטען החבלה

"הצל" בערב של עמותת עורב גולני, 4 בנובמבר 2015. פייסבוק, צילום מסך
ערב היחידה של החיילים/צילום מסך, פייסבוק
עמותת יחידת עורב גולני אירחה לערב יחידה את "הצל", 4 בנובמבר 2015. פייסבוק, צילום מסך
בעקבות האירוע הוחלט בחטיבה לחדד את הנהלים/צילום מסך, פייסבוק

הופעתו הובאה לידיעת מפקדים בגולני, שקיבלו את ההודעה בהרמת גבה. לאחר בדיקת הנושא התברר כי ההחלטה להזמין את הזמר ולהכניס אותו בכלי רכב אזרחי לבסיס היחידה לא נעשתה על באישור המפקדים אלא על דעת חברי העמותה, שרצו לטענתם לשמח את החיילים. בעקבות האירוע הוחלט בחטיבת גולני לחדד את נהלים ולהבהיר למפקדים כי לפי הפקודות בצה"ל, על כל הופעה או אירוע דומה לקבל אישור מהגורמים הרלוונטיים בצבא.

גורמי צבא הדגישו על אף היותו דמות שנויה במחלוקת, אליאסי לא התבטא באופן פוליטי במהלך ההופעה הקצרה. מדובר צה"ל נמסר כי "לערב הווי יחידתי שאורגן על ידי עמותת עורב גולני הוזמן ללא ידיעת המפקדים הזמר המדובר. הנהלים בנושא הזמנת גורמים חיצוניים לפעילות היחידה חודדו על מנת למנוע הישנות מקרים דומים". גורם צבאי הוסיף כי "לבקשת ובפיקוח המפקדים במקום, לא עלה כל תוכן פוליטי במהלך הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully