וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: קשת ענן מרהיבה בשמי ג'מייקה

5.11.2015 / 16:30

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

שר החוץ של בריטניה, פיליפ המונד, אמר הבוקר כי על פי סוכנויות המודיעין במדינה, "סביר ביותר" שארגון חטיבת דאעש בסיני אחראי להפלת המטוס הרוסי. מנגד אמר ראש הממשלה הרוסי דמיטרי מדבדב כי עדיין מוקדם לקבוע מהי הסיבה להתרסקות הקטלנית.

דוח של האיחוד האירופי צופה כי שלושה מיליון פליטים נוספים צפויים להגיע ליבשת עד סוף השנה הבאה. יותר מ-700 אלף פליטים הגיעו למדינות האיחוד עד כה.

ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי משמרות המהפכה של איראן הגבירו בשבועות האחרונים את מתקפות הסייבר על בכירים בממשל אובמה. לפי הדיווח, הפריצות התגברו מאז מאסרו של איש העסקים האיראני-אמריקני סיאמק נמאזי באמצע אוקטובר.

בקי דאנינג, תושבת אילינוי שביקרה בג'מייקה, נדהמה לראות קשת בענן מרהיבה במהלך חופשתה בעיר הנופש. בקי פרסמה את התמונה בעמוד הפייסבוק של ערוץ מזג האוויר האמריקני, שם הסבירו לה כי התופעה מכונה "קשת אש" והיא נגרמת מחדירת אור השמש דרך גבישי קרח קטנים בשמיים.

וקצת ממזג האוויר בעולם: גשמים עזים פקדו את עמאן, בירת ירדן, והובילו להצפות ענק ושיטפונות ברחבי הבירה. השירות המטאורולוגי דיווח כי באזור ירדו 60 מילימטרים במהלך פחות משעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully