וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מחולון נסע לחופשה – ופורצים גנבו את רכושו ומכרו את רכבו

4.11.2015 / 19:57

אריאל ודינה בן חורש טסו לחו"ל לרגל ראש השנה, וכששבו לארץ גילו כי ביתם נפרץ, מכוניתם נגנבה ונמכרה, ואף בוצעו רכישות בגובה 47 אלף שקלים בכרטיסי האשראי שלהם. כתב אישום הוגש נגד הפורצים

צילום מסך

בני זוג מחולון טסו לחופשת ראש השנה לחו"ל וכששבו לארץ, נחרדו לגלות כי פורצים רוקנו את תכולת דירתם, גנבו ומכרו את המכונית המשפחתית שלהם ואף ביצעו רכישות בגובה 47 אלף שקלים באמצעות כרטיסי האשראי שלהם. לפני כשבועיים עצרה המשטרה את החשודים בפריצה והבוקר (רביעי) הוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

אריאל ודינה בן חורש תכננו בקפידה את חופשת החג שלהם, וכשעזבו – תכולת ביתם נגנבה תוך שעות ספורות בלבד. על פי כתב האישום, שמואל כהן ושרון סינאנטה המתינו ליציאתם של בני הזוג לחו"ל והגיעו לדירתם שברחוב משה שרת בעיר. לאחר שפרצו לדירה, ירדו שני הנאשמים לחניית הבניין וגנבו את מכוניתו של הזוג. הפורצים נטלו גם את כרטיסי האשראי של בני הזוג, שהושארו בדירה, ורוקנו באמצעותם את חשבון הבנק שלהם.

אחד משכניהם של בני הזוג הבחין בפריצה ובהיעלמות כלי הרכב מחניית הבניין. הוא הזעיק את שוטרי מרחב איילון, בפיקודו של ניצב-משנה נתן בוזנה. חקירתם העלתה כי הפורצים ביצעו שורת טעויות שהובילה את החוקרים אליהם. בין היתר, התברר כי כהן וסינאנטה ביצעו העברת בעלות על המכונית שמכרו בסניף דואר, בעת שמצלמות האבטחה תיעדו את העסקה. כמו כן, זהותם של השניים נחשפה בעת שמשכו כספים וביצעו רכישות באמצעות כרטיסי האשראי.

עוד בוואלה! NEWS:
בג"ץ דחה בשבועיים את המועד האחרון להריסת בית הכנסת בגבעת זאב
מבוכה לקואליציה: הצעת חוק בתמיכת הממשלה נפלה בהצבעה בכנסת
שיטפונות וציקלון אימתני: המומחים מאשימים את אל ניניו במזג האוויר הקיצוני

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
"מעשיהם של החשודים מעידים על התחכום הרב במעשיהם"/ShutterStock

הראשון מבין שני הנאשמים להיעצר היה כהן, בן 39 מרמלה, שנתפס לפני כשבועיים. עם מעצרו, ראו במשטרה כי מאחוריו שורה ארוכה של עבירות רכוש שביצע עם סינאנטרה, אחיה של גרושתו. על פי כתב האישום, השניים ביצעו עשרות עבירות, שכללו זיוף, גניבות רכב, פריצות לבתי מגורים ושימוש במסמכים מזויפים.

בעקבות מעצרו של כהן, הגיעו השוטרים לביתו של סינאנטרה, בן 48 מתל אביב. כשהבחין בשוטרים, הוא מיהר להסתתר מתחת למיטה בחדר השינה שלו. מחיפוש בדירתו התגלו מסמכים רבים שאת חלקם זייף ועליהם הדביק את תמונתו. כמו כן, נמצאו פריטי לבוש שאותם לבש סינאנטרה שעה שביצע לכאורה רכישות בכרטיסי האשראי הגנובים של הזוג בן חורש. בחקירתו, הודה סינאנטרה בעבירות המיוחסות לו.

ניצב-משנה בוזנה הגיב על תפיסתם של השניים והתייחס לעבירות המיוחסות לסינאנטרה: "מעשיהם של הנאשמים מעידים על התחכום הרב במעשיהם, על תכנון מוקדם ובעיקר נובעת מהם נועזות, תוך פגיעה קשה ברכושם של אחרים. עבודה יסודית ומושקעת של חוקרי מחלק פשעים והדבקת חלקי הפאזל הביאה לגילויים והגשת נגד כל אחד מהם כתב אישום חמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully