וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקלעתם למתקפת זומבים? צה"ל מציע כעזרה את חייליו

בכתבה הומוריסטית שפורסמה באתר צה"ל באנגלית, סיפרו הכותבים מדוע החיילים הישראלים הם המוכשרים ביותר להישרדות במתקפה איומה של אוכלי אדם. "לרובנו אין את מה שנחוץ כדי לשרוד – אך זה מאחר שרובנו לא חיילי צה"ל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתבה שפורסמה באתר צה"ל באנגלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוע יהיה חכם להתלוות דווקא לחייל ישראלי כדי לשרוד מתקפת זומבים אכזרית? בכתבה היתולית באתר הרשמי של צה"ל, הוחלט לענות לשאלה הזו ולמנות חמש סיבות מרכזיות לכך שהחיילים הישראלים הם התשובה האולטימטיבית למתקפת מתים-חיים דמיונית. "לרובנו אין את מה שנחוץ כדי לשרוד את נחילי הזומבים, וזה משום שרובנו לא חיילי צה"ל", נכתב.

כמובן שבאתר צה"ל הבהירו כי מדובר בבדיחה, אך סיימו בהמלצה: "דבקו בחייל צה"ל בזמן אפוקליפסה שבה השתלטו זומבים על העולם, ותהיו בסדר גמור".

עוד בוואלה! NEWS:
40% מחקירות מצ"ח בשנה - בגין עבירות סמים של חיילים
"לעצור את שפיכות דמם": מושל ג'נין מרחיק צעירים ממעבר ג'למה
הולכת רגל בת 13 נהרגה מפגיעת כלי רכב במנהרה בקריות

סיבה ראשונה: החשאיות

"כשחיים בעולם הנשלט על ידי זומבים, הדבר החשוב ביותר הוא להישאר בשקט", נכתב. כל חייל בצה"ל למד כיצד לנוע בחשאיות – ובמקרה זה, באופן שימנע את הגעתם של מאות זומבים לכיוונו. הכותבים לא שכחו לחלוק כבוד לגששים הבדואים שמהם למד הצבא טכניקות המאפשרות לחייליו להתקדם בשדה הקרב מבלי לחשוף את מיקומם.

סיבה שנייה: ההישרדות בטבע

בתרחיש שבו 99% מאוכלוסיית העולם הפכו לזומבים, כנראה שיהיה קשה להשיג אוכל, או כפי שתיארו זאת באתר צה"ל – "משלוח פיצה כנראה לא יהיה אפשרות". חיילי הכוחות המיוחדים בצה"ל, כך לפי הכתבה, לומדים כיצד לשרוד בטבע – ובין היתר יודעים לזהות פטריות ופירות טובים למאכל, ולהישמר ממזונות רעילים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גשש בדואי בוחן עקבות על הקרקע סמוך לנחל עוז. מאי 2014. GettyImages
גשש בדואי בוחן עקבות על הקרקע סמוך לנחל עוז. מאי 2014/GettyImages

סיבה שלישית: השימוש בקשר

אמצעי התקשורת היחיד שישרוד במתקפת זומבים אימתנית יהיה – איך לא – מכשיר הקשר הישן והטוב. "אתם יכולים לדמיין שכל מכשירי התקשורת המוכרים – סמארטפונים, טלפונים קוויים ומחשבים – כולם יפלו די מהר", נכתב. "תקשורת רדיו תהיה הדרך היחידה שלכם לתקשר עם שורדים אחרים. וגם במקרה זה, חיילי צה"ל יהיו אלו שיצילו את המצב, מאחר שהוכשרו להשתמש במכשירי קשר".

סיבה רביעית: כישורי הירי

"כשאתה וקבוצתך תהיו מוקפים בזומבים, זה נראה ברור שהדרך היחידה לצאת משם תהיה להשתלט על אוכלי האדם האלה" - אך הסתערות על הזומבים "כמו רמבו" כנראה לא תגדיל את הסיכויים לשרוד, מאחר שיהיה כדאי לירות באויביך בראשם. גם במצב כזה, מוטב שיהיה חייל צה"ל בסביבה – מוטב אחד שלמד להשתמש בנשק באופן מדויק, תוך אי-בזבוז תחמושת לשווא.

לוחמי גדוד הסיור המדברי. דובר צה"ל
לוחמי גדוד הסיור המדברי/דובר צה"ל

סיבה חמישית: הטיפול בפציעות

באתר צה"ל שלפו את הנתון המדויק להפליא לפיו לאחר שאוכלי האדם ישתלטו על העולם, יהיו רק 1.7 רופאים לכל אלף בני אדם – דבר שכנראה יקשה על קבלת טיפול רפואי. "אבל החדשות הטובות הן שחיילי צה"ל למדו טיפול רפואי בסיסי בזמן הכשרתם" – החל מחבישה ועד להחייאה, חיילי הצבא יוכלו לסייע בהישרדות בזמן מתקפת הזומבים הנוראה.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully