וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושחתה אנדרטה לזכר הרוג בפיגוע בבורגס: "חלאת אדם עשה את זה"

1.11.2015 / 19:05

האנדרטה באזור התעשייה של משגב לזכרו של אליאור פרייס, שנרצח בפיגוע בעיר הנופש הבולגרית ב-2012, נופצה במהלך הלילה על ידי אלמונים. אביו: "הבינו שהיא לזכרו של יהודי ואמרו לעצמם 'נרסק אותה'"

הושחתה האנדרטה לזכרו של אליאור פרייס ז"ל שנרצח בפיגוע בבורגס, משגב, נובמבר 2015. קובי פרייס, מערכת וואלה! NEWS
עם כיתוב בעברית ובערבית. האנדרטה המנופצת/מערכת וואלה! NEWS, קובי פרייס

הוריו של אליאור פרייס, שנהרג בפיגוע בעיר הנופש בורגוס שבבולגריה ב-2012, הופתעו למצוא הבוקר (ראשון) את האנדרטה לזכר בנם, כשהיא מנופצת. ככל הנראה האנדרטה, שהוקמה בחצר המפעל שבבעלות משפחתו באזור התעשייה של משגב, הושחתה על ידי אלמונים במהלך הלילה.

"אני בעיקר כואב וכועס", אמר לוואלה! NEWS קובי פרייס, אביו של אליאור. "לא במקרה הכיתוב על האנדרטה הוא בשתי שפות, עברית וערבית. רוב האנשים שעוברים פה הם תושבי סכנין וזה שימח אותי לראות כל יום כיצד העוברים ושבים עוצרים לידה וקוראים את מה שכתוב עליה", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת ההתרסקות בסיני: "המטוס הרוסי התפרק בעודו באוויר"
ציקלון נדיר ועוצמתי צפוי להכות בתימן ובעומאן
3 שוטרי מג"ב נפצעו בינוני וקל בפיגוע דריסה ליד חברון; המחבל נמלט

מאור הרוש, אליאור פרייס ודניאל פחימה במטוס בדרך לבורגס. מרץ 2014. באדיבות המשפחה
אליאור פרייס, מימין, עם חברו מאור הרוש שנהרג גם הוא בפיגוע/באדיבות המשפחה

אליאור, תושב עכו, נרצח בערב ה-18 ביולי 2012 באוטובוס בשדה התעופה של עיירת הנופש הבולגרית. בפיגוע שביצע ארגון חיזבאללה, נהרגו נהג האוטובוס הבולגרי ועוד חמישה ישראלים, בהם אליאור, שהיה בן 26 במותו, וחבר הילדות שלו מאור הרוש.

במלאת שנתיים לרצח, הקימו הוריו וסבו של אליאור אנדרטה לזכרו במפעל שבבעלות המשפחה, בו עבד גם אליאור. האנדרטה מורכבת משלושה לוחות שעליהם חקוקים עלים. האב קובי סיפר כי בכל עלה נכתב משהו שאפיין את בנו. עלה אחד סימל את היוזמה של אליאור, עלה אחר הוקדש לאהבת האדם שלו והאבן שכוסתה בזכוכית, ונופצה ככל הנראה במהלך הלילה, סימלה לדבריו את "הנדיבות והנתינה" של בנו.

"אני בטוח שאם אותו חלאת אדם שעשה את זה היה קורא את מה שכתוב שם, הוא לא היה מנפץ את הזכוכית" הוסיף קובי. "זה חלאה שראה את האנדרטה, הבין שהיא לזכרו של יהודי ואמר לעצמו 'נרסק אותה'". הוא הגיש תלונה על השחתת האנדרטה של בנו למשטרת משגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully