וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת ההתרסקות בסיני: "המטוס הרוסי התפרק בעודו באוויר"

בכיר ברשות התעופה הרוסית מסר כי עוד מוקדם להסיק מסקנות לגבי התאונה שבה נספו 224 נוסעים ואנשי צוות. לדבריו, ההריסות אותרו ברדיוס של 20 קמ"ר ממוקד התאונה. סוכנויות הידיעות הרוסיות פרסמו צילומי אוויר ראשונים של שברי המטוס

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

המטוס הרוסי שהתרסק אתמול בחצי האי סיני "התפרק בעודו באוויר" – כך מסר אתמול (ראשון) גורם ברשות התעופה הרוסית, שהתייחס לתאונה שבה התרסק מטוס מדגם איירבוס 321 ועליו 224 נוסעים ואנשי צוות, שכולם נספו באסון. לדברי וקיטור סורוצ'נקו, חבר בוועדת התעופה הממשלתית שביקר באזור שבו התרסק המטוס, מוקדם מדי להסיק מסקנות על התאונה. הוא מסר לכתבים שההריסות אותרו ברדיוס של 20 קמ"ר ממוקד התאונה ושעד כה נמצאו 163 גופות.

טיסת 9268 KGL התרסקה שלשום בבוקר זמן קצר לאחר שהמריאה מהעיירה שארם א-שייח לעיר סנט פטרסבורג ברוסיה. 213 מהנוסעים ואנשי הצוות היו רוסים ובעקבות התאונה הקטלנית ביותר בהיסטוריה שלה, הכריז הנשיא ולדימיר פוטין על יום אבל.

לקריאה נוספת:
"זמן, בבקשה עמוד מלכת": מסריהם האחרונים של קורבנות המטוס הרוסי
מצרים: לא נשלחה קריאת מצוקה מהמטוס שהתרסק בסיני
פעילה בקהילה היהודית ברוסיה בין ההרוגים בסיני: "אבדה גדולה"

הריסות המטוס הרוסי שהתרסק בחצי האי סיני, מצרים, 1 בנובמבר 2015. רויטרס
שברי המטוס בחצי האי סיני, אתמול/רויטרס

בתחילה דווח כי הטייס שידר קריאות מצוקה למגדל הפיקוח, אך בהמשך הכחיש זאת שר התחבורה המצרי. עוד שלשום הצהיר ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) כי הוא הפיל את המטוס בנקמה על המעורבות של מוסקבה במלחמה בסוריה. ואולם, ראש ממשלת מצרים שריף איסמעיל טען כי מומחי תעופה אישרו כי לא ייתכן ששלוחת הארגון בחצי האי הפילה מטוס בגובה של 9,450 מטר בהתבסס על כלי הנשק שידוע שיש בידיהם.

שר התחבורה הרוסי מקסים סוקולב טען אף הוא כי אין ראיות לכך שהמטוס היה על הכוונת של הארגון הקיצוני, שלא פרסם תמונות או תיעוד של האירוע כפי שהוא עושה לרוב. סרטון שהופץ בשמו ברשתות החברתיות ככל הנראה היה מזויף, מאחר שלא נשא את סימני ההיכר של הארגון.

(עדכון ראשון: 18:29)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
צילומי אוויר של שברי המטוס הרוסי, נובמבר 2015. Lifenews, אתר רשמי
צילומי לוויין של שברי המטוס הרוסי בחצי האי/אתר רשמי, Lifenews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully