וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג החמישי נטמן: "לאליאור היה חיוך מדהים"

קובי מנדל

20.7.2012 / 19:39

חברים ובני משפחה ליוו את אליאור פרייס בדרכו האחרונה, שעות לאחר הלוויית חברו, מאור הרוש, שנהרג גם הוא בפיגוע בבורגס. אמו ביקשה מהקהל: "אל תצעקו, אליאור שנא צעקות"

צילום: קובי אליהו, ערן גילאוורג עריכה: אמיר קוטיגרו, מיכאל ברגמן

בבית העלמין החדש בעכו הובא הערב (שישי) למנוחות אליאור פרייס (26), ההרוג החמישי מבין חמשת הישראלים שנהרגו בפיגוע בשדה התעופה בבורגס, בולגריה, ביום רביעי. מאות רבות של קרובי משפחה וחברים ליוו את פרייס בדרכו האחרונה, שעות ספורות בלבד לאחר הלוויית חברו מאור הרוש, שנהרג גם הוא בפיגוע.

הלוויותיהם של מאור הרוש ואליאור פרייס שנהרגו בפיגוע בבורגס, בולגריה, יולי 2012. ערן גילווארג
"אליאור לא אהב צעקות". בית העלמין החדש בעכו, הערב/ערן גילווארג

במהלך הלוויה ביקשה אמו של פרייס, עדנה, מקהל הנוכחים, כשהיא ממררת בבכי: "אל תצעקו, אליאור לא אהב צעקות". שתי נשים שלקחו חלק בהלוויה נזקקו לטיפול על ידי צוותים של מד"א שהיו במקום, לאחר שהתעלפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הלוויותיהם של מאור הרוש ואליאור פרייס שנהרגו בפיגוע בבורגס, בולגריה, יולי 2012. ערן גילווארג
אליאור ומאור נהרגו - חברם דניאל נפצע קשה/ערן גילווארג

פרייס יצא לחופשה עם שני חבריו, מאור הרוש ודניאל פחימה, שנפצע באורח קשה בפיגוע. בני משפחתו מספרים כי יומיים בלבד לפני שנסעו השתכנע אליאור לצאת לנפוש עם חבריו, שהפצירו בו להצטרף אליהם. דודו של פרייס, מקסים שחף, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "אי אפשר לקשר את אליאור עם המקרה הזה בכלל. הוא היה ילד שאהב את כולם, אדם שמח, מצחיק ומוכשר", סיפר הדוד. פרייס עבד כמנהל שיווק במפעל שבבעלות המשפחה באזור התעשייה תפן. הוא הותיר אחריו שני הורים, קובי ועדנה ושתי אחיות, ליאת ושרית.

יניב יזרייב, חברם של הרוש ופרייס, סיפר היום בשיחה עם וואלה! חדשות: "כולנו למדנו באותה שכבה. הם היו אחלה ילדים. תמיד היו מחייכים וחברים טובים, וזה קשה. ידענו שהם שם ולאחר שהגיעו הידיעות דאגנו כל הלילה, אבל קיווינו לבשורות טובות. לבסוף, בבוקר קמנו עם הידיעה המרה". יזרייב סיפר כי החברים תמיד היו צמודים זה לזה ואהבו לבלות. "החיוך של אליאור היה מדהים", הוסיף. לדבריו, לטיול היו צריכים להצטרף עוד כמה חברים, אך לבסוף ביטלו את הגעתם.

"יצאו לטיול של כיף"

דוד חזן, תושב עכו המתגורר בשכנות למשפחות פרייס, הרוש ופחימה, הכיר את השלושה מגיל ילדות. "זה אסון שאין כבד ממנו", אמר. "אחרי הפיגוע ישבתי עם המשפחה של אליאור עד 2:00 בבוקר. הם ניסו לברר פרטים באמצעות כל מי שהם מכירים, כולל חברי כנסת, על מה שקרה לבנם, אך לא קיבלו תשובה".

חזן הוסיף כי שלושת החברים "יצאו לטיול של כיף לכמה ימים. הם לא חשבו על כלום – רק ליהנות. מאור רק השתחרר מהצבא. אני מקווה שדני ייצא מזה. לא יכולתי ללכת לעבודה היום בגלל מה שקרה". לדבריו, "כששומעים על אדם שנהרג בתל אביב או ירושלים, אז זה לא קרוב אליך. אבל עכשיו כל השכונה באבל, אין אחד שלא הכיר אותם. הם גדלו יחד, היו אצלנו בבית כילדים ושיחקו". דודו של פרייס, שחף, סיפר כי הוריו של פחימה, שנפצע קשה בפיגוע, הגיעו לבית משפחת פרייס כשהתבשרו על האסון. "הפעם האחרונה שההורים היו איתם בקשר הייתה לפני הטיסה. הם לא סיפרו לנו כשנודע להם שבנם הוא בין הנפגעים כדי שלא להבהיל אותנו".

מוקדם יותר היום הובאו למנוחות יתר הרוגי הפיגוע. כוכבה שריקי (44) נטמנה בבית העלמין הישן בראשון לציון, איציק קולנגי (28) ואמיר מנשה (28) בבית העלמין סגולה שבפתח תקווה ומאור הרוש, כאמור, בבית העלמין החדש בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully