וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרגו בבורגס: "אליאור הצטרף ברגע האחרון לחופשה"

קובי מנדל

19.7.2012 / 20:00

אליאור פרייס החליט להצטרף לשני חברי הילדות שלו, מאור הרוש ודניאל פחימה, וטס איתם לחופשה בבורגס. פרייס והרוש נהרגו בפיצוץ שאירע באוטובוס, פחימה נפצע קשה

צילום: אבי כהן רויטרס , עריכה: אמיר קוטיגרו

בני משפחת פרייס מעכו מנסים לעכל את הבשורה המרה – אליאור פרייס וחבר הילדות שלו מאור הרוש, נהרגו אתמול בפיגוע בעיר בורגס שבבולגריה. חברם, דניאל פחימה, נפצע באורח קשה. השלושה, בני 23 עד 26, המריאו שלשום לחופשת קיץ, שהסתיימה עוד לפני שהחלה עם שבעה הרוגים ועשרות פצועים.

החזרת גופות ההרוגים מהפיגוע בבורגס בנתב"ג, 19 ביולי 2012. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
החופשה הסתיימה עוד לפני שהחלה. ארונות ההרוגים מגיעים לנתב"ג/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

דודו של פרייס, מקסים שחף, סיפר לוואלה! חדשות כי הוריו של אליאור, עדנה וקובי, שמעו על האסון אתמול בלילה. "רק הבוקר שמעתי את הבשורה. כולנו קיווינו שזה ייגמר רק בפציעה", אמר שחף. "אליאור לא תכנן את החופשה, אלא הצטרף ברגע האחרון לחבריו לאחר ששכנעו אותו להצטרף אליהם. אי אפשר לקשר את אליאור עם המקרה הזה בכלל. הוא היה ילד שאהב את כולם, אדם שמח, מצחיק ומוכשר", סיפר הדוד. פרייס, בן 26, עבד כמנהל שיווק במפעל שבבעלות המשפחה באזור התעשייה תפן. הוא הותיר אחריו גם שתי אחיות, ליאת ושרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"כל השכונה באבל"

דוד חזן, תושב עכו המתגורר בשכנות למשפחות פרייס, הרוש ופחימה, הכיר את השלושה מגיל ילדות. "פגשתי אותם אתמול בשעה 10:00 בבוקר, לפני שהם עלו על הרכבת מעכו לשדה התעופה", סיפר חזן. "ישבנו מתחת לבלוק בשכונה ואבא של אחד מהם סיפר שהבן שלו נוסע עם השאר. איחלנו להם בהצלחה". חזן אמר כי השכנים עוד לא מעכלים ששלושה מבני השכונה נפגעו בפיגוע. "זה אסון שאין כבד ממנו. אחרי הפיגוע ישבתי עם המשפחה של אליאור עד 2:00 בבוקר. הם ניסו לברר פרטים באמצעות כל מי שהם מכירים, כולל חברי כנסת, על מה שקרה לבנם, אך לא קיבלו תשובה".

חזן הוסיף כי שלושת החברים "יצאו לטיול של כיף לכמה ימים. הם לא חשבו על כלום – רק ליהנות. מאור רק השתחרר מהצבא. אני מקווה שדני ייצא מזה. לא יכולתי ללכת לעבודה היום בגלל מה שקרה". לדבריו, "כששומעים על אדם שנהרג בתל אביב או ירושלים, אז זה לא קרוב אליך. אבל עכשיו כל השכונה באבל, אין אחד שלא הכיר אותם. הם גדלו יחד, היו אצלנו בבית כילדים ושיחקו". דודו של פרייס, שחף, סיפר כי הוריו של פחימה, שנפצע קשה בפיגוע, הגיעו לבית משפחת פרייס כשהתבשרו על האסון. "הפעם האחרונה שההורים היו איתם בקשר הייתה לפני הטיסה. הם לא סיפרו לנו כשנודע להם שבנם הוא בין הנפגעים כדי שלא להבהיל אותנו".

בבית משפחת הרוש בעכו התקבצו הערב עשרות מכרים, קרובים וחברים, לאחר שנודע שבן המשפחה נהרג בפיגוע. דודתו מלכה סיפרה לוואלה! חדשות: "מאור היה מלח הארץ וקשה לי לדבר עליו בלשון עבר. קסם של בחור, אהב את החיים ואהב לתת. היה ילד שכולם סמכו עליו ותמיד נהג לחייך. היה הנכד הראשון של המשפחה וכשנולד היינו בגג העולם. בבר מצווה כתבתי לו ברכה מיוחדת. היום זה נראה לנו הזוי, כאילו אנחנו בחלום לא מאמינים שהוא לא יחזור". הרוש השלים את שירותו הצבאי בחיל התותחנים, והמשיך ללימודים באורט בראודה. הוא סייע לאביו בתחום עבודות החשמל כשהראשון חלה. הרוש הותיר אחריו זוג הורים, בני ורותי, ושלוש אחיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully