וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה עברה, וטרם נפתרה התעלומה: לאן נעלם דניאל מיניבצקי?

דב גיל-הר

1.11.2015 / 21:00

לפני שנה בדיוק נעלם דניאל מיניבצקי בתל אביב ומאז הוא מוגדר נעדר. משפחתו חגגה לו היום יום הולדת עצוב במקום שבו נעלם. אמו ורדה לאולפן וואלה! NEWS: "בניגוד לחיילים, אין מי שידאג לאזרחים נעדרים"

שנה להיעלמותו של דניאל מיניבצקי/צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

במלאת שנה להיעלמותו של דניאל מיניבצקי, צעיר תל אביבי בן 35, חגגו לו היום (ראשון) בני משפחתו יום הולדת עצוב בנקודה שבה נעלם, סמוך לסניף בנק לאומי בדיזינגוף סנטר בתל אביב, לשם ירד לעשן סיגריה. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS סיפרה אמו ורדה על תחושותיה הקשות. "אין יום שאנחנו לא מתגעגעים אליו, פותחים את הדלת בחדר שלו ומחפשים, אולי הוא הגיע הביתה במקרה", אמרה.

לדבריה, "אנחנו לא מרפים כי אנחנו מאוד מתגעגעים לדניאל. אנחנו יודעים שהוא יצא במצב נפשי רגיש, ואיך אפשר לוותר על ילד? זה ילד שלך".

עוד בוואלה! NEWS:
מזכ"ל בני עקיבא נגד נכדו של רבין: עסק בפוליטיקה בניגוד לסיכומים
ציקלון נדיר ועוצמתי צפוי להכות בתימן ובעומאן
כך פענחה המשטרה את רצח הצעירה הבדואית בת ה-22 מהנגב

משפחתו של הנעדר דניאל מניביצקי חוגגת לו יום הולדת, נובמבר 2015. באדיבות המשפחה
כאב שלא מרפה. משפחת מיניבצקי ועוגת יום ההולדת של דניאל, היום/באדיבות המשפחה

בני המשפחה הביאו לנקודת ההיעלמות עוגת שוקולד-קוקוס שאותה דניאל מאוד אוהב, שעליה כתבו "מזל טוב דניאל". עוד סיפרה ורדה כי המשפחה הקימה עמותה לתמיכה במשפחות נעדרים שנקראת "בלעדיהם". "אנשים נמצאים במצוקה כשנעלם היקיר שלהם וחייבים שבמדינה שלנו יקום גוף שמטפל בנושא של נעדרים-אזרחים", הסבירה. "הצבא משקיע המון כספים בחיפוש אנשים נעדרים בצבא, אבל באזרחים, אף אחד לא דואג להם חוץ מהמשטרה, שבהתחלה חיפשה ואחרי כן מן הסתם הדברים רפו".

לדבריה, מאז קום המדינה נעדרים 529 בני אדם. "הרי לא יכול להיות שכולם הלכו אחרי החלילן מהמלין ונעלמו, זה לא יכול להיות שכולם קפצו מגבעה ונעלמו, הרי כמה מהם בוודאי חיים. דניאל בחור משכמו ומעלה, הוא עשה צבא, הוא היה צלף במגלן, הוא היה לפני כן חודשיים בקורס טיס. בחור משגע".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שנה להיעלמותו של דניאל מיניביצקי, ראיון עם אימו ורדה. ., מערכת וואלה
"הקול הפנימי שיגע אותו". דניאל מיניבצקי/מערכת וואלה, .

ורדה סיפרה כי בנה סבל בשנים האחרונות מבעיות נפשית, אולם מעולם לא נעלם מהבית ליותר מכמה ימים. "אולי הוא יצא כי הקול הפנימי שיגע אותו. היו לו לאחרונה קולות נוראיים שהוא פחד מהם, הוא השתגע מזה, אבל יחד עם זה, הוא לא היה יוצא מהבית לכל כך הרבה זמן. אנחנו משפחה תומכת, מהניסיון שלי איתו אין סיבה שהוא יילך לכל כך הרבה זמן ולא יחזור אחרי שבוע-שבועיים-שלושה-ארבע-חמישה. אם קרה לו משהו, אני רוצה למצוא אותו, אני רוצה לדעת, אני לא רוצה לחיות בחוסר ודאות. זה מאוד קשה. אנחנו מאוד מתגעגעים אליו".

אחותו של דניאל, אביטל, סיפרה כי הדבר הקשה ביותר למשפחה הוא חוסר הוודאות. "לחשוב שיכול להיות שקורה לו משהו נורא ואנחנו לא יודעים מזה ולא יכולים לעזור לו, ואין לנו מה לעשות עם זה - זו ממש תחושה שלא עוזבת אותנו", אמרה. אביטל ביקשה לשתף את עמוד הפייסבוק של המשפחה "עזרו לנו למצוא את דניאל מיניביצקי".

אין לה ספק שהמידע שיקרב את המשפחה לדניאל נמצא מעבר לפינה. לדבריה, "אנחנו באמת מאמינים שיכול להיות שאולי מישהו כן ראה אותו או שמע, ויוכל לתת לנו איזשהו מידע שיוכל להביא אותנו קרוב אליו. במיוחד עכשיו שזה היום הולדת שלו, ולפני שנה, לפני היום הולדת שלו, לפני שהוא נעלם, תכננו ללכת למסעדה ביחד והכול היה טוב והכול היה יפה, ופשוט מפחיד לחשוב לאיזה מצב הגענו שנה אחרי זה. הלוואי ששנה הבאה נוכל לחגוג לו את היום הולדת שלו ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully