וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נמצאו שרידי ספינה באזור שבו טבעה "אל פארו"

השרידים נמצאו באיי בהאמה על ידי צוות חיפוש של חיל הים האמריקני. בהצהרה רשמית נמסר כי הם תואמים בגודלם לספינת המשא שנעלמה. הספינה שעל סיפונה 33 אנשי צוות טבעה לפני חודש כתוצאה מהוריקן חואקין

גלגל הצלה מספינת המשא "אל פארו" שטבעה באיי בהאמה. רויטרס
גלגל הצלה מהספינה שטבעה/רויטרס

צוות חיפוש של חיל הים האמריקני מצא שרידים שככל הנראה שייכים לספינת המשא "אל פארו" שנעלמה בחודש שעבר בהוריקן חואקין באיי הבהאמה. בהצהרה של המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה נמסר הלילה (ראשון) כי שרידי הספינה התגלו בים באזור שבו היה עם הספינה קשר בפעם האחרונה, בעומק של כ-4,600 מטרים.

"השרידים זוהו על ידי מכ"ם, והם תואמים בגודלם לספינת המטען", נמסר בהצהרה. חיל הים האמריקני חיפש אחר שרידי הספינה במהלך השבוע האחרון. היום ישלח חיל הים כלי שיט שעליו מותקנות מצלמות וידאו שיעזרו לזהות בוודאות את זהות כלי השיט שלו שייכים השרידים שנמצאו.

הספינה שעל סיפונה 33 אנשי צוות יצאה מג'קסונוויל שבפלורידה והייתה בדרכה לסאן חואן בפורטו ריקו. ב-1 באוקטובר טבעה הספינה באיי בהאמה בעקבות ההוריקן. אות מצוקה ששודר מהספינה לפני שנעלמה העיד על כך שהחשמל בה הושבת ושמים החלו למלא אותה כששטה ליד איי בהאמה בשיאו של ההוריקן. במבצע חיפושים שנערך בימים שלאחר טביעת הספינה מצא משמר החופים האמריקני גופה אחת באזור.

עוד כותרות מהעולם:
מצרים: לא נשלחה קריאת מצוקה מהמטוס שהתרסק בסיני
בולגריה: 130 מהגרים הוחבאו מאחורי בקבוקי מים במשאית קירור
כשהחילונים ינהרו לקלפיות: תקוות המערב מפחידה את ארדואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully