וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחזה מחריד": מצאה את גופת אביה בבנימינה; נבדק חשד לרצח

שלומי גבאי

31.10.2015 / 0:13

לאחר כמה שעות שבהן לא ענה לשיחותיה, הגיעה הבת לדירת אביה - בעל חברת תקשורת, שם מצאה אותו מוטל ללא רוח חיים כשעל גופו סימני אלימות. המשטרה פתחה בסקירות לאיתור חשודים. "בינתיים זה בגדר תעלומה"

הבניין שבו נמצאה גופתו של גבר בן 53 בבנימינה. 30 באוקטובר 2015. שלומי גבאי
בדירה נמצאו סימני מאבק. הבניין בבנימינה, אמש/שלומי גבאי

גופת גבר בן 53 נמצאה אמש (שישי) בדירה ברחוב האירית בבנימינה כשעליה סימני אלימות. לאחר שבני המשפחה דיווחו על הגבר כנעדר, הגיעה בתו לדירה ומצאה אותו ללא רוח חיים כשבדירה סימני מאבק והרס רב. חוקרים שהגיעו לזירה אספו ראיות על מנת לבדוק מה אירע במקום, ומחקירה ראשונית של האירוע עלה חשד כי מדובר ברצח. המשטרה מתחקה בשעות אלו אחר בני אדם נוספים שיתכן שהיו מעורבים במקרה. גופת המת תישלח לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר לשם קביעת נסיבות המוות.

מהחקירה הראשונית עולה כי לאחר כמה שעות שבהן לא ענה לשיחות הטלפון שלה, הגיעה בתו לפתח ביתו עם שוטר. כשפתחו את הדלת, הבחינו בגופה והזעיקו צוות מד"א. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותו סופית.

עוד בוואלה! NEWS:
המלחמה בסוריה: ארה"ב תשלח כוחות מיוחדים לסייע במאבק נגד דאעש
נתניהו מבהיר: "הנאצים לא נזקקו למופתי כדי להחליט על השמדת היהודים"
יממה אחרי ביטול מדיניות ילד אחד בסין: מניות הקונדומים בירידה

הבניין שבו נמצאה גופתו של גבר בן 53 בבנימינה. 30 באוקטובר 2015. שלומי גבאי
"זאת תעלומה". הבניין שבו נמצאה גופת הגבר בבנימינה, אמש/שלומי גבאי

הנרצח בעל חברה לתקשורת, גרוש ואב לשלושה ילדים, המתגורר רוב השנה בארצות הברית עם בת זוגו ואחת מבנותיו. לפני כמה ימים הגיע ארצה מוקדם ממה שתכנן, ובימים האחרונים ביצע התקנות מערכות בבית מלון בנתניה.
אחד ממכריו הקרובים הגיע לזירה וסיפר: "הבוקר בתו התקשרה אליי ושאלה אם דיברתי איתו, השבתי שלא כי הייתי עסוק בעבודתי. היא אמרה לי שהיא חוששת כיוון שהוא לא עונה לטלפון כבר הרבה זמן וזה לא אופייני לו. התקשרנו יחד למשטרה שהציעה לבדוק בבית.

"הבת הגיעה עם שוטרים, פתחה את הדלת, ונדהמה לראות את אביה מוטל ללא רוח חיים, מחזה מחריד שהותיר אותה בהלם. מדובר בבן אדם נורמטיבי לחלוטין, איש עבודה, אדם טוב שלא מזיק לאיש. מה שקרה פה זאת תעלומה, אנו מקווים שהמשטרה תעלה על עקבות הרוצחים במהרה", הוסיף.

כוחות גדולים של משטרת בנימינה בפיקודה של סגנית-ניצב אתי מאירסון גבו עדויות משכנים ומאנשים שנכחו באזור. על פי השכנים, לא נשמעו צעקות מהדירה ולא התרחשו אירועים חריגים בבניין בשעות האחרונות. התיק הועבר ליחידה המרכזית של מחוז חוף להמשך חקירה.

(עדכון ראשון: 20:55)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
הבניין שבו נמצאה גופתו של גבר בן 53 בבנימינה. 30 באוקטובר 2015. שלומי גבאי
"הוא לא ענה לטלפון וזה לא אופייני לו"/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully