וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל התקרב לעמדת צה"ל בחברון עם סכין בידו - ונורה למוות

28.10.2015 / 1:02

האירוע התרחש בעמדה של צה"ל בצומת ז'ילבר, ליד שכונת תל רומידה בעיר. מוקדם יותר חוסלו שני מחבלים שהתנפלו על חייל מגדוד שמשון בצומת גוש עציון ודקרו אותו בפניו. עדכונים שוטפים

צילום מסך

(תיעוד מהפיגוע בגוש עציון)

מחבל פלסטיני בן 19 נורה אמש (שלישי) למוות בחברון לאחר שניסה לבצע על פי החשד פיגוע דקירה בעמדת צה"ל. מתחקיר ראשוני של האירוע - שהתרחש בצומת ז'ילבר שליד שכונת תל רומידה - עולה כי הימאם סעיד, תושב העיר, התקרב לעמדה עם סכין בידו ואז נורה בידי חיילים. מותו נקבע במקום.

גל טרור - עוד כותרות
שבוע אחרי הפיגוע: הקב"ט שירה באריתריאי שב לעבודה – ללא נשק
המדינה לבג"ץ: הריסת בתי מחבלים תרתיע מפגעים פוטנציאליים
הרוג שלישי מפיגוע הירי והדקירה בארמון הנציב: בן 76 מת מפצעיו

מתחקיר ראשוני עולה כי שני החשודים התקרבו לעמדה צבאית שבה היו שני חיילים מגדוד שמשון, ואז אחד מהם החל לדקור. החייל שלא נפגע הגיב בירי והרג את שני הפלסטינים. "כשהגענו למקום הפיגוע הפצוע כבר היה בטיפול ראשוני של כוח רפואה צה"לי", סיפר חובש בכיר במד"א ג'אבר עזאת. "העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו".

ראש המועצה האזורית גוש עציון דוידי פרל אמר כי מדובר ב"גבורה של אזרח שהרג את שני המחבלים". אני מחזק את הכוחות הפועלים להילחם בטרור. אנחנו נמשיך לחיות פה, לא נוותר. נמשיך לנסוע ולשמור על השגרה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
זירת פיגוע הדקירה בחברון. שמואל דהוקי, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בחברון, אמש/מערכת וואלה! NEWS, שמואל דהוקי

מוקדם יותר נפצע חייל בן 19 באורח קל-בינוני בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון. הוא נפצע בפלג גופו העליון ובפניו וקיבל טיפול ראשוני מצוות מד"א, שפינה אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שערי צדק בבירה. מצבו יציב והוא בהכרה מלאה. שני המחבלים נורו על ידי חייל נוסף נוסף שזיהה את האירוע ומיהר להגיב באש.

פיגוע דקירה בצומת הגוש, 27 באוקטובר 2015. מועצה אזורית גוש עציון, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בצומת הגוש, אמש/מערכת וואלה! NEWS, מועצה אזורית גוש עציון

מוקדם יותר אתמול עצרו שוטרי מג"ב שתי פלסטיניות, בנות 17 ו-19 מאבו דיס שבמזרח ירושלים, לאחר שניסו על פי החשד לבצע פיגוע בחסם צלבנית שבחברון. לפי הודעת דוברות מג"ב, השתיים צעקו "אללה אכבר" במהלך בידוק ביטחוני. השוטרים השתלטו עליהן בנשקים שלופים ואיתרו עליהן שני סכינים.

ברחבי הגדה המשיכו הפרות הסדר. כ-200 פלסטינים השתתפו בהפגנה בכפר בית ענון שממזרח לקריית ארבע. הם יידו אבנים לעבר כוחות צה"ל ומג"ב שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. במקביל, כ-300 פלסטינים יידו אבנים באזור חסם שוטר בחברון. גם באירוע זה השתמשו חיילים ושוטרים באמצעים לפיזור הפגנות.

(עדכון ראשון: 18:59)

מג"ד שמשון סא"ל דוד שפירא בזירת פיגוע הדקירה בגוש עציון 27 אוקטובר 2015. דובר צה"ל
מפקד "שמשון" סא"ל דוד שפירא בזירת האירוע, אמש/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully