וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פרץ: "מי שרוצה להנהיג את השמאל – סיכוייו להירצח גדולים"

חבר הכנסת מהמחנה הציוני אמר את הדברים בערוץ הכנסת במשדר לזכר יצחק רבין, והבהיר כי הרצח יכול לקרות שוב גם היום. לדבריו, אם מנהיג לא ייקח בחשבון את הסיכויים להירצח, "הוא לעולם לא יבצע מהלכים באומץ"

צילום: ערוץ הכנסת עריכה: מתן חדד

ח"כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) התארח היום (שני) במשדר בערוץ הכנסת ליום הזיכרון לרצח יצחק רבין, והתייחס לאפשרות לרצח גם היום. "מי שרוצה להנהיג היום את המרכז-שמאל במדינת ישראל, צריך לקחת בחשבון שסיכוייו להירצח מאוד גדולים", הבהיר פרץ. "אם הוא לא יחשוב כך, הוא לעולם לא יגיע באומץ לבצע את המהלכים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
כחלון: "הגודל של הממשלה מקשה עליה לפעול, אני לוחץ להרחיבה"
בתו של רבין: "דם שוב נשפך, ארצי שינתה את פניה"
סקר: 55% מהציונות הדתית - יגאל עמיר לא רצח את רבין

חבר הכנסת עמיר פרץ נואם במליאה בכנסת. נועם מושקוביץ
גם היום, המנהיגים צריכים לקחת רצח בחשבון. פרץ/נועם מושקוביץ

בצהריים נערך בהר הרצל טקס האזכרה השנתי לרצח. דליה רבין, בתו של ראש הממשלה המנוח אמרה במעמד: "צר לי אבי, אין תהליך מדיני, דם שוב נשפך. אין לי ארץ אחרת, וארצי שינתה את פניה".

"בימים שבהם ניטש מאבק על ירושלים, אנחנו מתאבלים על קברו של אחד מלוחמיה ומשחרריה", אמר הנשיא ריבלין על רבין. "הוא שפרץ לנו את הדרך לירושלים, הוא שאיחד לנו אותה, והוא שציווה לנו – תומכי אוסלו ומתנגדיו – לשמור על ירושלים. במונחים של ימינו רבין היה פרגמטיסט. בניגוד לעמדות רבים וגם בניגוד לעמדתי, הוא החליט שאין מנוס מלהכיר באש"ף. אך גם הוא האמין כי אין לערער על ריבונותנו בירושלים, וכי היא עומדת מעל כל השיקולים". בנוגע למצב הקשה של שכונות מזרח העיר הוסיף: "השוואת איכות החיים בין מזרח ומערב העיר עדיין מונחת לפתחנו. היום ברור שלא נוכל להמשיך ולהתעלם ממזרחה של ירושלים".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully