וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו התמוטט על המטוס בדרכו ארצה: "זה לא תרגיל"

יהושע בריינר ויקי אדמקר

26.10.2015 / 11:42

הרב, שהיה אמור לשוב לישראל בצו בית משפט בתום סדרת טיפולים במחלת הסרטן, כבר היה על המטוס בשדה התעופה בניו יורק כשחש ברע ואיבד את הכרתו. הוא אושפז בבית חולים. "מצבו קשה אבל הוא נחוש לחזור"

עריכה: מתן חדד

הרב יאשיהו פינטו התמוטט היום (שני) בארצות הברית, רגע לפני שובו ארצה. לדברי חסידיו, הרב היה כבר על מטוס אל על שהתכונן להמריא לישראל - כשחש ברע ואיבד את הכרתו. הוא טופל במטוס ופונה לבית חולים סמוך לשדה התעופה JFK שבניו יורק. לדברי חסידיו, מצבו הרפואי קשה. .

פינטו, שהורשע במתן שוחד ובשיבוש הליכי חקירה, וטס לניו יורק לקבל טיפול רפואי למחלת הסרטן, היה אמור לשוב היום לישראל בתום שישה שבועות - כפי שקבע בית המשפט העליון. הוא אף הפקיד ערבות של שלושה מיליון שקלים. מקורבי הרב הכחישו שמדובר בתרגיל ואמרו כי הרב כבר נפרד מחסידיו וכי הערב אף תוכננה באשדוד עצרת מיוחדת לרגל חזרתו. לראייה, הוסיפו, כי כרטיסי הטיסה נשלחו לבית המשפט כפי שנדרש, כבר בשבוע שעבר.

עוד בנושא
הרב פינטו לחסידיו, לפני החזרה לישראל: "לא אני הרגתי את ברכה"
העליון דחה את בקשת הרב פינטו: יצטרך לשוב לארץ תוך שבוע
תיעוד בלעדי: הרב פינטו מאושפז בניו יורק; חסידיו צמים לרפואתו

עורכי דינו של הרב העבירו הודעה ומסמכים רפואיים רלבנטיים מבית החולים לבית המשפט העליון. לדבריהם, הרב ביקש להמשיך בדרכו ארצה כשזה יתאפשר. ההערכה היא כי מצבו עשוי להשתפר בתוך יומיים-שלושה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינטו בזמן הטיפולים בבית החולים בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך שהותו בארצות הברית סיפר הרב על הניתוח הקשה שעבר בניו יורק והתייחס לחשדנות שבה התייחסה בפרקליטות למצבו. "עברנו ניתוח קשה ביותר של סרטן, עד עכשיו יש לנו צינור נקז בגוף, אפילו שבארץ ישראל הליצנים אומרים שהרב לא חולה. יש בארץ ישראל דבר שקוראים להם פרקליטות, שהשם יחזיר אותם בתשובה. הם רודים בעם ישראל, הם חיים בשמחה ובטוב, העם עובד קשה ומשלם להם משכורת בשביל שירדפו וירביצו לעם. נותנים סטירות לאנשים, אנשים נותנים את הצד השני והם נותנים שוב סטירה".

עוד הוא סיפר על מצבו הכלכלי. "אין לנו בבנק אולי אלף דולר, גם זה לא. באמריקה הרשויות יודעים את זה, בישראל חולמים חלומות. אנחנו נודרים נדר שאין לנו פרוטה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ההזמנה לאירוע לכבוד שובו של פינטו

הזמנה לאירוע לכבוד חזרתו של הרב יאשיהו פינטו. פייסבוק, צילום מסך
הזמנה לאירוע לכבוד חזרתו של הרב יאשיהו פינטו/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully