וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במשטרה על שחרורו של תוקף המאבטח היהודי: "יכל להסתיים ברצח"

25.10.2015 / 18:45

בית המשפט הורה לשחרר למעצר בית את איגור אורנובייב, שהודה כי תקף בעזרת לום ברזל מאבטח יהודי שבו חשד כמחבל, על אף טענת המשטרה כי מדובר בתקיפה חמורה מאוד. השופט: "נגרם בשל עצבנות התקופה"

צלמים זמניים מורשים

גורמים במשטרה מתחו היום (ראשון) ביקורת על החלטת בית משפט השלום בירושלים לשחרר למעצר בית את איגור אורנובייב, בן 28, שנחשד בתקיפת מאבטח בשכונת מאה שערים בירושלים בליל שישי האחרון. התקיפה, שהתבצעה באמצעות לום ברזל, גרמה למאבטח לחבלה חמורה בראשו, אך בית המשפט הסתפק בגרסתו של אורונבייב, וטען כי האירוע נגרם בשל "עצבנות התקופה".

גורם במשטרה המעורה בפרטי המקרה, אמר כי "מדובר בתקיפה חמורה מאוד בנסיבות מחמירות, ולכן אורנובייב צריך היה להישאר במעצר. במזל זה לא הסתיים ברצח, ואם היה מסתיים ברצח - בית המשפט לא היה משחרר אותו". המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
המחבל הבדואי מהפיגוע בבאר שבע היה בקשר עם חמאס
"התחזק והפך לדתי": משפחתו של הצעיר שעבר לסוריה חוששת לגורלו
לאחר הנתיחה: ייבדק מי אחראי למות היהודי שנחשד כמחבל

איגור ארונובייב, החשוד כי תקף במוט בר זל יהודי חמוש שהוא חשד שהוא מחבל. טלי מאייר
תקף את המאבטח משום שלטענתו חשש לחייו. אורונבייב/טלי מאייר
שמחה חודידטוב, המאבטח שהותקף על ידי יהודי בירושלים בשבוע שעבר, אוקטובר 2015. יוסי אייזנשטיין, חדשות 24
המאבטח הפצוע בעת פינויו/חדשות 24, יוסי אייזנשטיין

שופט בית משפט השלום בירושלים, אלכסנדר רון, נימק את החלטתו בכך שדי בגרסתו של אורנובייב, לפיה אכן תקף את המאבטח במוט ברזל, על מנת לשפוך אור על החקירה וכינה את האירוע "קשה וטראגי". עורך דינו של אורנובייב, שי ויזלברג, התייחס בטיעוניו לגל הטרור הפוקד את המדינה בשבועות האחרונים וטען כי מרשו, המשתייך למגזר החרדי, תקף את המאבטח משום שחשש לחייו.

תחנת אוטובוס בשכונת בית וגן, ירושלים, 19 באוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
בגלל גל הטרור. תחנת אוטובוס בשכונת בית וגן בבירה/נועם מושקוביץ

מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי המאבטח, בן 55, הלך לצד רחוב במרכז העיר על מנת להטיל את מימיו בערך בשעה 01:00 בלילה, אז, הגיע אורנובייב עם מוט ברזל והכה אותו נמרצות. בחקירתו, טען אורנובייב כי חשש שהוא ערבי וכי האקדח שנשא בחגורתו עורר את חשדו. לאחר מכן, הרים מוט ברחוב ופנה להכות את עובר האורח. "הוא הבחין בי, הוא היה נראה לי מחבל עם תיק ולא ידעתי לאן לברוח", אמר בהארכת מעצרו. לדברי נציג המשטרה, "הקורבן מאושפז עדיין בבית החולים ומדובר בפציעות חמורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully