וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה בהופעה פומבית נדירה: "ישראל היא קבלן הביצוע של ארה"ב"

מזכ"ל חיזבאללה יצא מהבונקר ואמר: "אם התמיכה של וושינגטון בתל אביב תיפסק, ישראל תיפול". לדבריו, "הפלסטינים והלבנונים נושאים בנטל מסעי הטבח של ישראל ומסע השליטה האמריקני"

קרדיט: רשת אל-עאלם, עריכה: מתן חדד

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הופיע הערב (שישי) באופן נדיר בפני קהל ברובע הדאחיה בביירות שבלבנון, ונשא נאום לרגל חג העאשורא השיעי, שבו תקף את ארצות הברית ומעורבותה בסכסוך הישראלי-פלסטיני, על רקע גל הפיגועים של השבועות האחרונים.

"ישראל היא קבלן הביצוע של ארצות הברית באזור", אמר נסראללה בהופעה ראשונה מזה מספר שנים. "הפלסטינים והלבנונים נושאים בנטל מסעי הטבח של ישראל ומסע השליטה האמריקני".

"וושינגטון פותחת מלחמות באמצעות שליחים נגד מדינות שרוצות להפוך לעצמאיות וחזקות. אם התמיכה הכלכלית והצבאית של וושינגטון לתל אביב תיפסק, ישראל ללא ספק תחדל מלהתקיים. ארצות הברית תמיד מוכנה להיכנס למלחמות כשהמשטר הישראלי בסכנה".

לקריאה נוספת:
נסראללה בציון מלחמת לבנון ה-2: היה ניצחון אלוהי, ישראל מורתעת
חיזבאללה מאיץ גיוס פעילי טרור על גבול ישראל
נסראללה מאיים: ייסגר "חשבון גדול" עם ישראל

חסן נסראללה, אוקטובר 2015. רויטרס
מזכ"ל חיזבאללה נסראללה, הערב/רויטרס

"ארצות הברית, כיורשת של המעצמות הקולוניאליסטיות, וכוחות אחרים כמו צרפת ובריטניה, רוצים להשליט הגמוניה באזור שלנו ובמדינות נוספות. הם רוצים שהאזור יהיה תחת השליטה הפוליטית, הצבאית, הביטחונית, הכלכלית והתרבותית שלהם", אמר בפתח נאומו. "הם רוצים את הנפט, הגז והאוצרות שבאזור. המדינות הערביות והאיסלאמיות החדשות אפילו לא יכולות לנקוב במחיר הנפט.

"וושינגטון פותחת מלחמות באמצעות שליחים נגד מדינות שרוצות להפוך לעצמאיות וחזקות. אם התמיכה הכלכלית והצבאית של וושינגטון לתל אביב תיפסק, ישראל ללא ספק תחדל מלהתקיים. ארצות הברית תמיד מוכנה להיכנס למלחמות כשהמשטר הישראלי בסכנה. המלחמה הנוכחית באזור היא תחת הנהגתה של ארצות הברית".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
חסן נסראללה, אוקטובר 2015. רויטרס
חסן נסראללה, אוקטובר 2015/רויטרס

"ארצות הברית היא הנושאת באחריות לפשעים בשטחים הפלסטיניים", הוסיף. "ארצות הברית רוצה שנכיר בישראל, תוך שהיא מאיימת במלחמה נגדנו".

לדברי נסראללה, "כל הדיבורים של אמריקה על זכויות אדם ודמוקרטיה הם חסרי משמעות, מפני שהדיקטטורות באזור נתמכות בידי ארצות הברית".

"אנו לא ניסוג מהקרב הזה - אם מישהו מהמר על כך. זה קרב שאנחנו מאמינים בו וננצח בו"

בנאומו התייחס מזכ"ל חיזבאללה גם למלחמת האזרחים בסוריה, שבה ארגונו נלחם לצד חיילי אסד. "אלה שנלחמים כיום בסוריה (נגד אסד) משרתים את האינטרסים האמריקניים".

"המלחמה המתמשכת אינה למען רפורמות, דמוקרטיה, זכויות אדם, עוני או מאבק בבורות, אלא מטרתה היא הכפפת אלה שמתנגדים למזימה האמריקנית והענשת אלה שהצליחו להביס את המזימה למזרח תיכון חדש ב-2006", אמר בהתייחס למלחמת לבנון השנייה, שאותה ניצחו, לדבריו, בשאר אסד, הפלסטינים ואיראן.

"ארצות הברית רצה שהם ישלמו את המחיר. זה האופן שבו אנו צריכים לפרש את הקרב הנוכחי. אנו לא ניסוג מהקרב הזה - אם מישהו מהמר על כך. זה קרב שאנחנו מאמינים בו וננצח בו", סיכם.

(עדכון ראשון: 22:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully