וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: נהג זועם חסם את דרכו של אמבולנס לביה"ח

22.10.2015 / 10:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

פיגוע דקירה בבית שמש: צעיר בן 18 נפצע באורח קל עד בינוני מדקירות ברחוב יחזקאל הנביא בעיר. שני המחבלים נוטרלו. מחקירה ראשונית עולה כי השניים ניסו לעלות לאוטובוס, ונהדפו על ידי אזרחים. שוטרים שהבחינו בהם דוקרים אדם בסמוך למקום ירו בהם ופצעו אותם קשה.

גבר יהודי נורה אמש למוות ברחוב ירמיהו בירושלים לאחר שנחשד כמחבל. מתחקיר ראשוני עולה כי האיש התעמת עם שני חיילים שביקשו ממנו להתלוות אליהם, לאחר שעורר חשד. לטענתם, הוא תקף אותם באגרופים וניסה לחטוף את נשקו של אחד מהם, אז הם ירו בו בחשד שמדובר במחבל.

סמכויותיו של שר האוצר משה כחלון בנוגע למשק הגז יועברו בישיבת הממשלה הקרובה לידי שר התיירות יריב לוין - כך נודע היום לוואלה! NEWS. מדובר בצעד נוסף בדרך לקידום מתווה הגז, התקוע זה כמה חודשים.

בסרטון שהפך ויראלי נראה הרגע המרתיח בו שני פרמדיקים שהסיעו אדם חולה לבית החולים, נאלצו להתמודד עם שני נהגים שהתווכחו ביניהם למי יש זכות לעבור תחת הגשר. הפרמדיקים נראים בסרטון מסבירים לנהג רכב ה-BMW שבתמונה שעליו לפנות את הדרך, אלא שהוא לא הסכים איתם למרות שמדובר בחייו של אדם שהיה באמבולנס.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully