וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מעסה בהרצליה אנס מטופלות; סנגורו: הוא על גבול האוטיזם

19.10.2015 / 22:49

על פי החשד, המעסה ביצע לפני כשבועיים מעשה סדום באחת המטופלות והדבר הובא לידי הנהלת המלון - אולם הוא לא הורחק וההנהלה לא דיווחה למשטרה. רק לאחר שמטופלת התלוננה השבוע על אונס נעצר העובד

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
נעצר רק לאחר התלונה השנייה/ראובן קסטרו

מעסה במכון ספא במלון בהרצליה נעצר אתמול (ראשון) בחשד כי תקף מינית שתיים מן המטופלות במכון. על פי החשד, לפני שבועיים התלוננה מטופלת כי המעסה ביצע בה מעשה סדום, אולם במלון לא הרחיקו את העובד או דיווחו למשטרה, אלא הסתפקו בחקירה פנימית. רק ביום שבת, לאחר שמטופלת נוספת התלוננה כי העובד אנס אותה, נקראו למקום חוקרי משטרת גלילות של מרחב ירקון ועצרו את החשוד.

מהחקירה עולה כי בשש השנים האחרונות הועסק החשוד במקום. לדבריו, הוא אכן קיים מגע מיני עם המתלוננת הראשונה - אולם טען כי זה היה בהסכמתה. במסגרת הבדיקה הפנימית במלון, נשלח המעסה על ידי ההנהלה לבדיקת פוליגרף. לגברי המתלוננת השנייה, טען החשוד כי היא זו שביקשה ממנו לקיים עמה יחסי מין, והוא דווקא נרתע ממנה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הפיגוע בבאר שבע: "ייתכן שחלק מהפצועים נפגעו מירי כוחות הביטחון"
הח"כים הערבים מגנים את הפיגוע בבאר שבע? תלוי את מי שואלים
התשובה למסיתים: סרטון פרו-יהודי שבר את האינטרנט עם מיליוני צפיות

עורך דינו: "המתלוננת הסכימה ואז התחרטה"

החשוד הובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. בדיון, הגיש חוקר המשטרה רב-סמל יוני הירשהורן לשופט ירון גת את חומר החקירה ואת עדויות הנשים. השופט גת האריך את מעצרו של החשוד ביומיים וקבע כי במהלך המעצר, ייבדק על ידי פסיכיאטר.

פרקליטו של החשוד, עו"ד מיקי חובה, טען בדיון: "אמנם מדובר באירוע חמור, אך מדובר בחשוד ללא עבר פלילי שכבר מהאירוע הראשון מסר גרסתו הן למעסיקו והן לבני משפחתו". עוד הוסיף עורך הדין כי מרשו "על גבול האוטיזם ולכן אי אפשר לחקור אותו בחקירה רגילה. הוא מעסה שש שנים, ולא הייתה שום תלונה נגדו. הוא ביקש אישור לעסות את שריר העכוז, המתלוננת אישרה ולאחר מכן סירבה. הוא מסר גרסה מלאה שמלמדת על מהימנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully