וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייעצר בקרוב? צו עיכוב יציאה מהארץ גם לסגנו של ראאד סאלח

סגן ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, כמאל חטיב, אמור היה לצאת מהארץ אולם ייאלץ לבטל זאת בעקבות הצו. לפי הערכות, ייתכן שהצו מסמן שחטיב ייעצר בזמן הקרוב, והמדינה רוצה למנוע ממנו לחמוק ממשפט

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

(נתניהו: "גל הטרור - תוצאה של הסתה פרועה מטעם התנועה האיסלאמית")

שר הפנים סילבן שלום חתם הערב (שני) על צו איסור יציאה מן הארץ לסגן ראש הפלג הצפוני של תנועה האיסלאמית, כמאל חטיב. שייח ראאד סלאח, ראש הפלג הצפוני, נתון גם הוא תחת צו עיכוב יציאה מהארץ, ונבלם בשבוע שעבר בנמל התעופה בן גוריון לאחר שניסה לטוס לטורקיה. גם חטיב התכוון לצאת מן הארץ, ובעקבות הצו – שתקף ל-30 יום – לא יוכל לעשות כן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בישיבת הסיעה של הליכוד לתנועה האיסלאמית בישראל, ואמר כי בזמן הקרוב הציבור ייחשף לצעדים שתנקוט הממשלה נגד התנועה. לפי ההערכות, ייתכן שצו העיכוב על חטיב מסמן כי הוא צפוי להיעצר בזמן הקרוב, והמדינה רוצה למנוע ממנו לחמוק ממשפט.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הפיגוע בבאר שבע: "ייתכן שחלק מהפצועים נפגעו מירי כוחות הביטחון"
אישה שנייה בראש: עפרה קלינגר תמונה לנציבת שב"ס
נ' זה נטרול, כ' זה כתר נושם: מילון המושגים השלם של גל הטרור

כמאל חטיב. פייסבוק, אתר רשמי
חטיב/אתר רשמי, פייסבוק

לפני שבוע אמר חטיב בריאיון לוואלה! NEWS כי הוא וחבריו ימשיכו "לשרת את מסגד אל-אקצא". הוא הוסיף כי בתנועה לא ישנו את דרכם בכל הקשור לנושא הר הבית, חרף עמדתה של ישראל. "את הלגיטימציה שלנו אנו מקבלים לא מבנימין נתניהו ולא מגלעד ארדן, אלא מהדת שלנו – האיסלאם, ומהעם שלנו. אנחנו חלק בלתי נפרד ממנו ובכוונתנו להמשיך בכל דרך קיימת לשרת את מסגד אל-אקצא. וזו זכותנו המלאה", אמר.

בפנייה לציבור הישראלי אמר חטיב: "כדאי שתדעו שנתניהו מוליך אתכם למלחמת דת. הציבור היהודי בישראל, שמספרו בישראל מונה שמונה מיליון, לא יעמוד במלחמה הזו נגד 13 מיליון פלסטינים ולא מול מאות מיליוני ערבים, אלא מול 1.6 מיליארד מוסלמים, כי לכל מוסלמי יש זכות על מסגד אל-אקצא. זה המקום השלישי בקדושתו למוסלמים. לכן המצב הוא פשוט: נתניהו מעמיד את הציבור היהודי בישראל בפני מלחמת דת מסוכנת מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully