וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של המחבל הבדואי: "במשפחה לא ידעו על זה, אני נגד אלימות"

אחמד אבו סוויס

19.10.2015 / 17:04

חליל אלעקובי, אביו של המחבל מהפיגוע בבאר שבע, אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי לא היה כל רמז מקדים לפעולת הטרור שביצע אמש בנו: "זה לא הועיל בדבר פרט לזה שהוא מת - אללה ישפוט אותו"

צילום: בני בן סימון, עריכה: ניר חן

"אני מגנה מעשי אלימות, ומדגיש שלא ידענו במשפחה על (תכנון, י"י) מעשה זה", כך אמר היום (שני) לוואלה! NEWS חליל אלעוקבי, אביו של מוהנד אלעוקבי, שביצע אמש את הפיגוע בבאר שבע שבו נרצח החייל עמרי לוי. בהבטום זרהום, אזרח אריתראי בן 29, הוכה למוות בזמן האירוע בידי תושבים חמומי-מוח.

האב המשפחה מהיישוב הבדואי חורה שבנגב הוסיף כי "לגבי הפעולה של בננו אנחנו לא יודעים דבר". עוד אמר האב: "זה לא הועיל בדבר מלבד לאבד את בני מוהנד - שאללה ישפוט אותו". במהלך הלילה עצרו לוחמי ימ"מ מרחב נגב, שב"כ ושוטרי המחוז הדרומי את קרוב משפחתו של אלעוקבי בחשד כי סייע לו. על יתר פרטי הפרשה הוטל צו איסור פרסום.

עוד על הפיגוע בבאר שבע
נתניהו גינה את הלינץ' בבאר שבע: "לא לקחת את החוק לידיים"
בצל הפיגוע: במערכת הביטחון חוששים מתאי טרור רדומים בנגב
הותר לפרסום: המחבל בפיגוע בבאר שבע - בדואי תושב הנגב

מהמשטרה נמסר כי אמו של המחבל היא במקור מרצועת עזה, ומעמדה בישראל ניתן לה מתוקף איחוד משפחות בעקבות נישואיה לאזרח ישראלי. לאם לא היה רקע ביטחוני קודם.

חליל אלעוקבי, אביו של מוהנד אלעוקבי המחבל בפיגוע בבאר שבע, חורה, 19 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
חליל אלעקובי, אביו של המחבל מחורה/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

שוקרי אלעוקבי, קרוב משפחה של המחבל, אמר אף הוא שבתא המשפחתי המומים מהמקרה. "אנחנו לא יודעים כלום. אנחנו ניזונים מהתקשורת ומחכים לתוצאות הסופיות", אמר והוסיף, "אני מקווה מאוד שזה לא אמיתי ושזה לא נכון". לדבריו, "השבט בהלם, אנשים שדיברתי איתם בהלם טוטאלי. אנחנו מגנים את זה בכל לשון של גינוי. אני מקווה שהבחור הזה היה במקום בזמן הלא נכון".

שוקרי גם סיפר בדבריו על הקשר של אנשי חורה למדינה, "אנחנו חיים פה יותר מ-50 שנה, ונאמנים מאוד למדינה. אנחנו מקווים להמשיך לחיות בקרב המדינה הזאת בידידות. אנחנו נגד אלימות, אנחנו מחנכים את הילדים שלנו רק לדברים טובים, אנחנו נגד אלימות מכל סוג".

לדבריו, מוהנד היה בחור רגיל. "אולי הוא השתגע לרגע אם הוא עשה את זה. זה קרה לבחור יהודי אחד לפני שבוע, שהחליט לעשות מעשה בדימונה. אלה דברים קורים". אולם, התחושות הקשות לא מרפות ממנו ומחברי השבט: "קמנו לצערי הרב לבוקר שחור. אני לא יודע מה קרה לו, אבל זה פגע בו, במשפחה, בהורים שלו. בטוח שהם נגד הדבר הזה".

השתתף בהכנת הידיעה: יניר יגנה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מוהנד אלעוקבי, המחבל שביצע הירי בתחנת האוטובוס בבאר שבע. תקשורת שב?כ,
"מקווה שהבחור הזה היה שם בזמן הלא נכון". מוהנד אלעקובי/תקשורת שב?כ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully