וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע: חייל נרצח ו-11 נפצעו, המחבל חוסל

מחבל חמוש באקדח ובסכין נכנס לתחנה ההומה מבלי שעוכב. הוא ירה למוות בחייל, חטף את נשקו ופתח באש לעבר העוברים והשבים. בפצועים 4 במצב קשה. אזרח זר מאריתריאה שנחשד בטעות כמחבל נורה ונפצע אף הוא

צילום: צילומי חובבים שהועלו לרשת, שי מכלוף, זוהר גואטה; עריכה: גדי וינסטוק

אדם אחד נהרג ו-11 נוספים נפצעו הערב (ראשון) בפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע - זאת אחרי שמחבל נכנס למקום עם אקדח וסכין ותקף את העוברים והשבים. הוא ירה למוות בחייל צה"ל, חטף את נשקו והמשיך לירות בנוכחים. ארבעה נפצעו באורח קשה, והשאר נפצעו באורח קל-בינוני. צוותים רפואיים פינו את הפצועים לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בעיר. נתין זר מאריתריאה, שנחשד בטעות כמחבל שני, נורה על ידי כוחות הביטחון ונפצע.

כוח משטרה שהיה במקום הגיב במהירות, חיסל את המחבל, ומנע פיגוע גדול יותר. במהלך האירוע נפגעו חמישה מאנשי כוחות הביטחון. נבדק חשד שהמחבל נעזר בסייען, שכן התקבלו עדויות על כלי רכב שנמלט מהתחנה זמן קצר לפני הפיגוע. הרשויות יצטרכו לבדוק כיצד המפגע הצליח להיכנס למתחם התחנה המאובטח בידי אנשי אבטחה פרטית מבלי להיבדק ומבלי להתגלות טרם החל לירות על אזרחים.

עוד ידיעות בנושא בוואלה! NEWS
שלושה פלסטינים, בהם נער, נפצעו בהפרות סדר ליד רמאללה
קרי אישר: ייפגש עם נתניהו ואבו מאזן בעקבות גל הטרור
"גרעין אידיאולוגי קשה": כך הפכה חברון לחממת הטרור בגל הנוכחי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הנפגעים בתחנה המרכזית בבאר שבע, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד מחוז דרום במשטרה ניצב יורם הלוי אישר שהאריתריאי אכן זוהה בטעות ונורה, והוסיף כי בזמן שהמחבל ניסה לברוח "הוא נתקל בכוחות מולו, נורה ונהרג".

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' התייחס לפיגוע בעירו וקרא לתושבים שלא לקחת את החוק לידיים. "צריך לתת לכוחות הביטחון לעשות את העבודה, ובמקביל לגלות ערנות", אמר. "צריך לזכור שלא כל התושבים הערבים בישראל הם מחבלים ושאסור להפוך כל ערבי למחבל".

מסורוקה נמסר כי שני פצועים מטופלים בחדר ניתוח לייצוב מצבם. עם סיום הניתוחים הם יועברו לטיפול נמרץ כללי כשמצבם מוגדר קשה. יתר הפצועים מצבם קל-בינוני, סובלים בעיקר מפגיעות גפיים, ויועברו בהמשך לטיפול ניתוחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האזור שבו אירע הפיגוע

סגן מנהל מרחב נגב במד"א גדי אבוחצירה שהגיע למקום סיפר: "בתוך התחנה המרכזית הבחנו בפצועים ששכבו לאורך עשרות מטרים, כולם בשנות ה-20 המאוחרות לחייהם. הגענו למקום עם כוחות גדולים והתפרסנו בשטח התחנה המרכזית לסרוק אחר הנפגעים. ערכנו מיון ראשוני והענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים. שניים מהם סבלו מפצעי ירי בפלג גופם העליון, הם היו מחוסרי הכרה והוגדרו בשטח במצב אנוש. ארבעה פצועים שנפגעו באורח בינוני היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי ירי בפלג גופם העליון ובגפיים התחתונות, נפגעת נוספת שנפגעה באורח קל סבלה מפצעי ירי בגפיים. לאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח פנינו את כל הפצועים לסורוקה. שני המחבלים שנוטרלו נפגעו מירי כוחות הביטחון".

(עדכון ראשון: 19:56)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully