וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך שעה: חייל נפצע קל מדקירה בחברון, ניסיון דקירת שוטר בקלנדיה

החייל נדקר פעמיים בפלג גופו העליון. שני חיילים נוספים ירו בדוקר ופצעו אותו באורח קשה עד אנוש. האמבולנס שבו פונה המחבל נחסם על ידי צעירים. כמו כן, מחבל שניסה לדקור שוטר במחסום קלנדיה נורה

צילום: דובר מד"א ירושלים

חייל כבן 20 נפצע באורח קל היום (שבת) מדקירה בעמדת חסם שוטר חברון. על פי המידע הראשוני מהזירה, הוא נדקר פעמיים. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים עם פציעות דקירה בחלק גופו העליון.

המחבל, טארק זיאד נתשה, בן 22 מחברון, נורה בידי שני חיילים נוספים שהיו במקום ונפצע באורח קשה עד אנוש. חובשים צבאיים החלו להעניק למחבל טיפול רפואי ופתחו במאמצי החייאה. צעירים תושבי היישוב היהודי בחברון חסמו את האמבולנס הצבאי שאליו פונה הדוקר, אולם לבסוף הצליחו כוחות צה"ל לפנות את הדרך. הדוקר פונה אף הוא לבית החולים הדסה עין כרם.

עוד בוואלה! NEWS:
האם ראש העיר הערבית הגדולה בישראל הלך צעד אחד רחוק מדי?
שריפה במסוף חברת "דן" בבני ברק; נזק של עשרות מיליוני שקלים
ערב ההחלטה על הסרת הסנקציות: שר החוץ הגרמני בטהראן

פיגוע דקירה בחסם שוטר, חברון. צילום: צילום: ציפי שליסל, TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע בחברון, הערב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: צילום: ציפי שליסל, TPS

כמו כן, פלסטיני שניסה הערב לדקור שוטר במחסום קלנדיה נורה על ידי כוח מג"ב במקום. לפי דיווחים פלסטיניים, המחבל הוא עמר אל-פקיה, תושב הכפר קטנה שליד ירושלים, בן 23. במקום הפיגוע התאספו כ-200 פלסטינים שהחלו להתפרע וליידות אבנים. לא דווח על נפגעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טארק נתשה המחבל שדקר חייל צה"ל בחברון 17 אוקטובר 2015. טוויטר, צילום מסך
המחבל מפיגוע הדקירה בחברון, הערב/צילום מסך, טוויטר

הפיגוע בחברון אירע באותו המקום בו ניסתה אישה פלסטינית לדקור חייל ומתה מפצעיה לאחר שנורתה על ידיו. המחבלת נפצעה בתקרית באורח קשה ומתה מפצעיה בבית החולים. מהיישוב היהודי בחברון נמסר בתגובה לפיגוע: "כפי שהתרענו שוב ושוב, היום התממשה הסכנה שעליה הזהרנו ונגדה הפגנו.
כלקח מהאירוע היום שהסתיים בנס אנו דורשים סגירה מיידית של מוקדי ההסתה ומניעת כניסת גורמים עוינים לקרבת היישוב. יש לסגור את הרחוב והסמטאות העלולות לשמש שוב לניסיונות רצח ולאפשר כניסה לאזור רק לתושבים שוחרי שלום".

פיגוע דקירה בחסם שוטר, חברון. צילום: ציפי שליסל, TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע, הערב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: ציפי שליסל, TPS

זהו ניסיון הפיגוע הרביעי בשבת זו. בצהריים, פלסטינית דקרה שוטרת מג"ב בסמוך לבסיס משמר הגבול באשמורת יצחק, בסמוך למערכת המכפלה. הלוחמת נפצעה קלות בידה, דרכה את נשקה וביצעה ירי לעבר המחבלת שחוסלה במקום.

מוקדם יותר, מחבל ניסה לדקור אדם ברחוב רב החובל בשכונת ארמון הנציב שבירושלים, וחוסל בידי כוח מג"ב שהיה במקום. הוא הצליח לפגוע קל בידו של קצין משטרה שביקש לבדוק את תעודת הזהות שלו. לא היו נפגעים באירוע. כמו כן, מחבל ניסה לדקור ישראלי בסמוך לבית הדסה שבחברון וחוסל. לא היו נפגעים באירוע.

(עדכון ראשון: 19:21)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החייל הפצוע במקום הדקירה/מערכת וואלה!, צילום מסך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully