וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת מג"ב שחיסלה את המחבלת מפיגוע הדקירה: "יריתי ללא היסוס"

17.10.2015 / 15:53

סמל-שני מ', אשר הייתה במשמרת בידוק במחסום מג"ב ליד בסיס "אשמורת יצחק" בקריית ארבע, שחזרה את הרגעים הדרמטיים: "המחבלת הגיעה לעמדה וביקשה שאכוון אותה לרחוב מסוים, ולפתע שלפה סכין"

צילום: דוברות מג"ב

"הגבתי כמו כל לוחם אחר במשמר הגבול, לשמחתי האירוע הסתיים באופן הזה וללא נפגעים בנפש" - כך סיפרה היום (שבת) סמל-שני מ', שוטרת מג"ב אשר חיסלה את המחבלת שדקרה אותה ופצעה אותה באורח קל במחסום ליד בסיס מג"ב בקריית ארבע, בסמוך לחברון.

ממג"ב נמסר כי המחבלת, ביאן אל-עסילי, הגיעה לבסיס "אשמורת יצחק", ניסתה לדקור את מ' והצליחה לפצוע אותה באורח קל בידה. "הלוחמת התעשתה במהירות, דרכה את נשקה וביצעה ירי לעבר המחבלת, שנוטרלה במקום", נכתב.

גל טרור - כותרות אחרונות:
הצלב האדום: הריסת בתי המחבלים בגדה - בניגוד למשפט הבינלאומי
רקטה ששוגרה אמש מרצועת עזה אותרה בשטח ישראל הסמוך לגדר
אובמה: "לא צריך לחכות לפתרון הסכסוך כדי להרגיע את האלימות"

לוחמת מג"ב שחיסלה מחבלת שדקרה אותה משחזרת את האירוע. משרד הביטחון
"היא ניסתה לדקור אותי בצוואר". סמ"ש מ'/משרד הביטחון

סמ"ש מ', אשר הייתה במשמרת בידוק בכניסה לבסיס, נשאלה על ידי אל-עסילי איך להגיע לרחוב מסוים באזור, ואז שלפה סכין. לדברי מ', הפלסטינית ניסתה לדקור אותה בצוואר אך פגעה באפודה, ולאחר מכן, כאמור, פצעה אותה באורח קל בידה. "המחבלת הגיעה לעמדה וביקשה שאכוון אותה לרחוב מסוים באזור, הסברתי לה שהשם לא מוכר לי ושתשאל מקומיים כיצד להגיע", שחזרה, "לפתע היא שלפה סכין וניסתה לדקור אותי בצוואר, לקחתי צעד אחורה ויריתי במחבלת בלי להסס".

בדיווח של "וופא", סוכנות הידיעות הרשמית של הרשות הפלסטינית, נטען כי אל-עסילי, נערה בת 16, "נורתה לשווא", כאשר עברה במחסום.

מפקד מרחב מג"ב באיו"ש, תת-ניצב עוזי לוי, שיבח מנגד את השוטרת ואמר כי היא "פעלה בדיוק כפי שמצופה ממנה". "בתקופה האחרונה אנו עדים לניסיונות פגיעה רבים בכוחות הביטחון ובאזרחים תמימים. עד כה, כוחות מיומנים ואזרחים עירניים ונחושים מסיימים את האירועים תוך זמן קצר, מנטרלים את המפגע ומונעים אבדות בנפש", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צילום המחבלת שביצעה את פיגוע הדקירה בחברון. רשת "אל-אקצא", צילום מסך
המחבלת אל-עסילי במחסום מג"ב, לפני שנורתה/צילום מסך, רשת "אל-אקצא"

מוקדם יותר היום ניסה פלסטיני לדקור לוחמי מג"ב ברחוב רב החובל בשכונת ארמון הנציב שבירושלים. אזרח יהודי שפגש בלוחמים סיפר להם כי הבחין בפלסטיני שמסתובב עם תיק באופן חשוד. הלוחמים ביקשו לבדוק אותו, אז שלף סכין וניסה לדקור אותם. בתגובה ירו בו הלוחמים וחיסלו אותו. לא היו נפגעים באירוע. על פי דיווחים פלסטיניים, הפיגוע בוצע על ידי מועתז עוויסאת, בן 16 משכונת ג'בל מוכבר שבמזרח העיר.

זמן קצר לפני כן ניסה פלסטיני לדקור אזרח ישראלי בסמוך לבית הדסה שביישוב היהודי בחברון. האזרח הגיב וירה למוות במחבל, מוחמד עווד קוואסמה, בן 18 מחברון, והאירוע הסתיים ללא נפגעים. צוותי מד"א הוזעקו למקום.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

צילום המחבלת שביצעה את פיגוע הדקירה בחברון. רשת "אל-אקצא", צילום מסך
גופתה של אל-עסילי במחסום, לאחר הפיגוע/צילום מסך, רשת "אל-אקצא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully