וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרה במשמרת שלו": טראמפ הטיל על בוש את האחריות ל-11 בספטמבר

המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית התראיין לרשת "בלומברג", נשאל על יכולותיו כמנהיג בהשוואה לג'ורג' וו. בוש ואובמה ותקף את שני הנשיאים בחריפות. "יש לי לב גדול יותר מאשר לשניהם"

דונלד טראמפ, המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית, התראיין אתמול (שישי) לרשת הטלוויזיה "בלומברג" וסיפק עוד התבטאות שנויה במחלוקת, כאשר הטיל את האחריות לאירועי 11 בספטמבר, שבהם קרסו מגדלי התאומים, על הנשיא לשעבר ג'ורג' וו. בוש.

בריאיון לעיתונאית סטפני רול נשאל טראמפ על יכולתו להוביל את ארצות הברית בזמנים קשים כנשיא. רול ציינה לטובה את מנהיגתו של בוש, שחשף את האנושיות שבו, לדבריה, אחרי אירועי 11 בספטמבר 2011, ואת ה"רוך" שהפגין ברק אובמה אחרי הטבח בבית הספר סנדי הוק ב-2012.

"עזור לנו להבין מיהו דונלד טראמפ האדם. אני צריכה לדעת שאתה תגרום לנו להרגיש בטוחים וגאים", אמרה, וטראמפ ענה: "אני חושב שיש לי לב גדול יותר מאשר לכולם. אני חושב שאני כשיר יותר מכולם. כאשר את מדברת על ג'ורג' בוש - תגידי מה שאת רוצה, אבל מרכז הסחר העולמי קרס בעת כהונתו".

לקריאה נוספת:
אובמה על טראמפ: "דמות ריאליטי, הוא לא ייבחר לנשיא"
טראמפ נגד הפליטים הסורים: "אם אבחר, אגרש אותם חזרה למדינתם"
ייתכן שהעימות הרפובליקני השני סימן את תחילת ההידרדרות של טראמפ

דונלד טראמפ בעימות המועמדים לראשות המפלגה הרפובליקנית בארצות הברית, אוגוסט 2015. רויטרס
טראמפ בעימות הרפובליקני, לפני כחודשיים/רויטרס

בשלב זה קטעה אותו המראיינת. "חכה רגע, אתה לא יכול להאשים את בוש בזה", אמרה, וטראמפ השיב: "הוא היה נשיא, אוקיי? להאשים או לא להאשים אותו, אבל הוא היה נשיא. מרכז הסחר העולמי התמוטט בזמן המשמרת שלו".

טראמפ תקף גם את הטיפול של אובמה במשפחות של 27 הקורבנות שנרצחו בסנדי הוק. "אם מסתכלים על סנדי הוק, האנשים הללו עדיין מתחננים לעזרה. זה אסון, וזה אסון בכל קנה מידה", אמר.

"הממשלה הוכיחה את עצמה כאסון במהלך כהונת אובמה", הוסיף. "אבל המדינה הזו יכולה להיות נהדרת שוב. יש לנו פוטנציאל עצום, יש לנו אנשים מדהימים. מה שאנחנו צריכים זה מנהיג, כרגע אין לנו מנהיג".

(עדכון ראשון: 22:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully